قیمت روز طلا 25 خرداد 1402/ نرخ سکه توان عبور از کانال 29 میلیونی را پیدا نکرد

ژیوار

صعود قیمت طلا و سکه در آخرین روز از سومین هفته خردادماه ادامه پیدا نکرد. امروز قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسبت به روز قبل 24 هزار و 900 تومان کم شد و به مرز 2 میلیون و 302 هزار و 900 تومانی رسید. نرخ سکه در مقایسه با روز گذشته 406 هزار تومان کاهش پیدا کرد و دوباره در کانال 28 میلیون تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، قیمت اونس طلا در روز جاری نسبت به دیروز 1.34 درصد کاهش داشت و مانند قیمت طلا و سکه داخلی در مدار نزولی قرار گرفت. هم اکنون نرخ اونس در محدوده هزار و 929 دلاری قرار دارد. انتظار افزایش نرخ بهره باعث شده تا مجددا بازار طلای جهانی ملتهب شود و فشار فروش بیشتری را تجربه کند. در صورت تداوم کاهش قیمت اونس، احتمالا حمایت بعدی در محدوده هزار و 920 دلاری قرار خواهد گرفت

اخبار مرتبط را بخوانید:

دریان سفر امید

احتمال رشد نرخ سکه و طلا وجود دارد؟

امروز قیمت نیم سکه نیز نسبت به روز قبل 200 هزار تومان کاهش پیدا کرد و به مرز 15 میلیون و 400 هزار تومانی رسید. نرخ ربع سکه هم در مقایسه با روز گذشته 200 هزار تومان دیگر کم شد و در محدوده 10 میلیون و 400 هزار تومانی قرار گرفت. قیمت سکه گرمی نسبت به دیروز 20 هزار تومان نزول داشت و 6 میلیون و 180 هزار تومان شد.

برخی معامله گران معتقدند که شرایط فعلی بازار طلا و سکه خوب است و احتمالا با رشد دوباره قیمت دلار، نرخ سکه جهش قابل توجهی پیدا خواهد کرد. هم اکنون حجم معاملات سکه پایین است و همچنان معامله گران این فلزگرانبها نسبت به آینده این فلزگرانبها نگرانی و دلهره دارند. به همین دلیل کمتر به معامله آن می‌پردازند.

انتهای پیام

نهال گشت
سازگار ارقام
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز