قیمت روز طلا 16 اسفند 1401/ نرخ سکه 27 میلیون تومان شد

تورهای مسافرتی لحظه آخر

قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسبت به روز قبل 90 هزار و 300 تومان کم شد و به مرز 2 میلیون و 256 هزار و 700 تومانی رسید. نرخ سکه نیز در مقایسه با روز قبل 800 تومان کاهش پیدا کرد و در محدوده 27 میلیون تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نرخ اونس همانند قیمت دلار بازار داخلی کاهش پیدا کرد و مرز هزار و 850 دلاری را از دست داد. امروز نرخ طلای جهانی نسبت به روز قبل 7.6 درصد کم شد و به مرز هزار و 842 دلاری رسید. این روزها سرمایه گذاران با احتیاط به خرید و فروش طلای جهانی می‌پردازند، زیرا قرار است طی چند روز آینده اطلاعات ماهانه مشاغل آمریکا و گزارش جروم پاول، رئیس بانک مرکزی آمریکا، منتشر شود. هر دو این موارد روی سیاست نرخ بهره و قیمت طلای جهانی موثر خواهد بود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

علت کاهش نرخ سکه و طلای بازار داخلی چه بود؟

امروز قیمت نیم سکه نسبت به روز قبل 200 هزار تومان کم شده و به مرز 15 میلیون و 900 هزار تومان رسیده است. نرخ ربع سکه نیز در مقایسه با دیروز 200 هزار تومان کاهش پیدا کرد و در محدوده 9 میلیون و 700 هزار تومانی قرار گرفت. قیمت سکه گرمی هم نسبت به روز گذشته 200 هزار پایین رفت و 5 میلیون و 300 هزار شد.

به گفته شربیانی، نائب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، قیمت طلا و سکه در معاملات روز جاری با توجه به اخبار مثبت مذاکرات هسته‌ای و اثر آن روی نرخ ارز، باز هم در مدار کاهشی حرکت کرد. به گفته شربیانی، تقاضا نسبت به هفته گذشته کاهش پیدا کرده و التهابی در بازار دیده نمی‌شود. این مقام مسئول معتقد است که قیمت‌ها به ثبات نسبی رسیده است.

انتهای پیام

آهن رویال
روکش مارال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز