قیمت روز طلا 14 تیر 1402/ نرخ سکه در کانال 28 میلیونی جا خوش کرده است!

طلا-کاماپرس
ژیوار

برخلاف قیمت دلار، نرخ طلا و سکه همچنان در حال نزول است. امروز قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسبت به روز قبل 6 هزار و 700 تومان کاهش پیدا کرد و به مرز 2 میلیون و 377 هزار و 900 تومانی رسید. نرخ سکه نیز در مقایسه با روز گذشته 153 هزار تومان کم شد و در محدوده 28 میلیون و 835 هزار تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز قیمت اونس صعود پیدا کرد و اندکی شرایط این فلزگرانبها بهتر شد. هم اکنون نرخ اونس نسبت به روز قبل 0.07 درصد رشد داشته و در محدوده هزار و 926 دلاری قرار دارد. تحلیلگران معتقدند که نرخ اونس رشد چندانی نخواهد داشت و به نظر قیمت این فلزگرانبها در کوتاه مدت بین محدوده هزار و 925 تا هزار و 935 دلاری در نوسان باشد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

دریان سفر امید

بهترین فرصت برای خرید طلا و سکه چه زمانی است؟

امروز قیمت نیم سکه نسبت به روز قبل 150 هزار تومان کاهش پیدا کرد و به مرز 15 میلیون و 650 هزار تومانی رسید. نرخ ربع سکه نیز در مقایسه با روز گذشته 150 هزار تومان کم شد و در محدوده 10 میلیون و 650 هزار تومانی قرار گرفت. قیمت سکه گرمی هم نسبت به دیروز 20 هزار تومان نزول داشت و 6 میلیون و 380 هزار تومان خرید و فروش شد.

شریبانی، نائب رئیس اول اتحادیه طلا و جواهر تهران، در گفت و گو با وبسایت طلا اعلام کرده که هم اکنون شرایط بازار طلا و جواهر در وضعیت مناسبی قرار دارد. شریبانی بیان کرده که با توجه به ثبات قیمت‌ها در بازار طلا و سکه مردم این امکان را دارند تا با آسودگی خاطر به خرید مصنوعات طلا و انواع سکه بپردازند.

انتهای پیام

نهال گشت
سبیت
تهران آهن
آژانس هرمس 724
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “قیمت روز طلا 14 تیر 1402/ نرخ سکه در کانال 28 میلیونی جا خوش کرده است!

  1. سوگل اژدری گفته:

    بهترین زمان برای خرید طلا همین از ابتدای سال هست تا حدودا شهریور بعد از اون دیگه قیمت ها سر به فلک میکشه

  2. maryambakhshi گفته:

    امکانش هست قیمت طلا بازم ریزش کنه ؟ یه مقدار طلا داشتم میخواستم بفروشم که مغاه بخریم میخوام ببینم ارزون تر میشه الان بفروشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز