قیمت روز طلا 12 تیر 1402/ رونق به بازار سکه باز خواهد گشت؟

طلا-کاماپرس
لست سکند

امروز قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسبت به روز قبل بدون تغییر ماند و به مرز ۲ میلیون و ۴۰۱ هزار تومانی ثابت شد. نرخ سکه نیز در مقایسه با روز گذشته ثابت بود و در محدوده ۲۹ میلیون و ۱۰۱ هزار تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، قیمت اونس در روزهای اخیر چنگی به دل سرمایه گذاران نزده و نتوانسته به مرز 2 هزار دلاری نزدیک شود. امروز قیمت اونس نسبت به دو روز پیش ۰.۰۲ درصد کم شده و به مرز هزار و ۹۱۹ دلاری رسیده است. همچنان قیمت اونس در محدوده هزار و 900 دلاری دست و پا می‌زند و این موضوع چندان برای طرفداران این فلزگرانبها جالب نیست. این فلزگرانبها چهار روز پیش سقوط قیمتی زیادی داشت و نرخ آن به پایین‌ترین سطح سه ماهه اخیر رسید.

اخبار مرتبط را بخوانید:

چرا نرخ سکه دوباره در مدار صعودی قرار گرفت؟

راز آسمان پایتخت

امروز قیمت نیم سکه نسبت به روز قبل تغییری نداشته نداشته و در محدوده ۱۵ میلیون و ۹۷۰ هزار تومانی قرار گرفت. قیمت ربع سکه نیز در مقایسه با دیروز ثابت ماند و در همان مرز ۱۰ میلیون و ۸۴۰ هزار تومانی آرام گرفت. نرخ سکه گرمی نیز ثابت بود و در همان محدوده ۶ میلیون و ۴۳۰ هزار تومانی خرید و فروش شد.

براساس اعلام کانون صرافان، قیمت سکه طی 38 ساعت اخیر بهبود داشته و اندکی زیاد شده است. ورود سکه امامی به کانال 29 میلیون تومانی باعث شد تا افراد بیشتری جرات حضور در بازار این فلزگرانبها را پیدا کنند و اندکی این بخش رونق بگیرد. تداوم رشد قیمت این فلزگرانبها بر اثر کاهش هیجان ناشی از اخبار برجامی اتفاق افتاد و تداوم این وضعیت باعث خواهد شد تا معامله گران بیشتری به این بخش وارد شوند و خرید و فروش‌ها بالا برود.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “قیمت روز طلا 12 تیر 1402/ رونق به بازار سکه باز خواهد گشت؟

  1. maryambakhshi گفته:

    عجب اشتباهی کردم پولی که داشتم رو دوماه پیش طلا خریدم که مثلا چند وقت بعد که گرون تر شد بفرشم بزارم روی پول ماشینم و عوض کنم حالا الان ارزون شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز