قیمت روز طلا 10 تیر 1402/ مرز مهم قیمتی برای سکه کدام است؟

لست سکند

بازار طلا و سکه در روز جاری رو به صعود رفت. قیمت طلا در روز جاری نسبت به دیروز 22 هزار و 600 تومان بیشتر شد و در محدوده 2 میلیون و 371 هزار تومانی قرار گرفت. نرخ سکه نیز در مقایسه با روز قبل 292 هزار تومان بالا رفت و به مرز 28 میلیون و 801 هزار تومانی رسید.

به گزارش کاماپرس، امروز نرخ اونس نسبت به روز قبل 0.12 درصد کم شد و به مرز هزار و 920 دلاری رسید. با این حال فعالان بازار این فلزگرانبها نسبت به آینده آن امیدوار هستند. در واقع تجار و دیگر فعالان پیش بینی می‌کنند که افزایش نرخ بهره به آرامی اتفاق خواهد افتاد. به همین دلیل فعالان امیدوار هستند فلزگرانبها نسبت به این پیش بینی واکنش نشان دهد و دوباره در مدار صعودی قرار بگیرد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

وضعیت نرخ سکه های مختلف در روز جاری چگونه بود؟

امروز قیمت نیم سکه نسبت به سه روز قبل 200 هزار تومان بالا رفت و به مرز 15 میلیون و 700 هزار تومان رسید. نرخ ربع سکه در مقایسه با سه روز گذشته 150 هزار تومان زیاد شد و در محدوده 10 میلیون و 800 هزار تومانی توقف کرد. قیمت سکه گرمی نسبت به چهارشنبه 110 هزار تومان صعود داشت و 6 میلیون و 400 هزار تومان خرید و فروش شد.

راز آسمان پایتخت

در حال حاضر قیمت سکه امامی در محدوده 28 میلیون و 500 هزار تومانی نوسان دارد. از منظر تحلیل تکنیکال، مرز 28 میلیون و 200 هزار تومانی برای سکه اهمیت زیادی دارد. در صورتی که سکه این محدوده قیمتی را از دست بدهد، امکان ریزش بیشتر آن دور از انتظار نخواهد بود. در غیر این صورت احتمالا قیمت انواع سکه‌ها دوباره در مدار صعودی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “قیمت روز طلا 10 تیر 1402/ مرز مهم قیمتی برای سکه کدام است؟

  1. سوگل اژدری گفته:

    چجوری با این وضعیت ها و مخارج میشه طلا گرفت ادم از پس خرج زندگی بر نمیاد چه برسه به اینکه بخواد طلا بگیره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز