قیمت روز طلا 13 تیر 1402/ گیر افتادن نرخ سکه در کانال 29 میلیون تومانی

طلا-کاماپرس

امروز قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسبت به روز قبل 9 هزار و 700 تومان کاهش پیدا کرد و به مرز 2 میلیون و 373 هزار و 500 تومانی رسید. نرخ سکه هم در مقایسه با روز گذشته 92 هزار تومان کم شد و در محدوده 29 میلیون تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بالاخره امروز نرخ اونس اندکی افزایش پیدا کرد و کمی ریزش قیمت روز گذشته را جبران کرد. هم اکنون نرخ اونس نسبت به روز قبل 0.37 درصد بالا رفته و به محدوده هزار و 930 دلاری رسیده است. قیمت این فلزگرانبها با کانال 2 هزار دلاری فاصله پیدا کرده و به نظر در کوتاه مدت به این محدوده نخواهد رسید. به اعتقاد برخی از تحلیلگران، مهم‌ترین مانع درباره بالا رفتن قیمت طلا، افزایش بیشتر نرخ بهره در آمریکا و کاهش نقدینگی است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

نیم نگاه نرخ سکه به قیمت دلار

امروز قیمت نیم سکه نسبت به روز قبل 50 هزار تومان کم شده و به مرز 15 میلیون و 800 هزار تومانی رسیده است. نرخ ربع سکه در مقایسه با دیروز تغییری نداشت و در همان محدوده 10 میلیون و 800 هزار تومانی معامله شد. قیمت سکه گرمی نیز در مقایسه با روز قبل 10 هزار تومان کم شد و به مرز 6 میلیون و 400 هزار تومانی رسید.

طی چند هفته اخیر قیمت سکه نتوانسته پیشروی چندانی در کانال 29 میلیون تومانی داشته باشد و مدام بین این کانال و محدوده 28 میلیون تومانی در رفت و آمد است. از دیدگاه تحلیلگران تکنیکال، در صورتی که قیمت دلار بالای محدوده 50 هزار و 300 تومانی تثبیت نشود، نوسان نرخ سکه بین محدوده‌های مذکور ادامه پیدا خواهد کرد و شرایط بدون تغییر باقی خواهد ماند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز