قیمت روز بیت کوین 9 مهر 1402/ نرخ نقدی رمزارز معروف به بالاترین میزان 1 ماهه اخیر رسید

تورهای مسافرتی لحظه آخر

بیت کوین بعد از تلاش‌های مستمر به کانال 27 هزار دلاری رسید. امروز قیمت بیت کوین نسبت به روز گذشته 72 دلار افزایش پیدا کرده و در محدوده 27 هزار و 117 دلاری قرار دارد. طی یک هفته اخیر نرخ بیت کوین 878 دلار افزایش پیدا کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید

به گزارش کاماپرس، اف ایکس استریت در گزارشی بیان کرده که قیمت نقدی بیت کوین در یک ماهه اخیر رشد خوبی را تجربه کرده است. این ارز دیجیتال با صعودی که داشته توانسته سود مناسبی را به سرمایه گذاران خود برساند. دارندگان بیت کوین از ماه ژوئیه موقعیت صعودی خود را حفظ کرده‌اند که این مورد به حداقل شدن فروش در کنار آن رشد قیمت کمک کرده است. همین مسئله باعث شده تا در 30 روز گذشته دارندگان بیت کوین برنده بازار باشند و سود خوبی به دست آورند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

قیمت نقدی بیت کوین در روز گذشته به بیشترین حد دو ماهه اخیر رسید. در صورتی که نرخ نقدی بیت کوین تا محدوده 253 دلاری پیش برود و آن را امتحان کند، احتمال صعود بیشتر وجود دارد. در حال حاضر این مرز قیمتی به عنوان یک مانع عمل می‌کند.

هم اکنون، بررسی وضعیت بازار نشان می‌دهد که معامله گران کوتاه مدت بیت کوین در حال پیمودن سیر تکاملی به سمت میان مدت و افزایش وفاداری نسبت به این رمزارز هستند. در صورتی که این شرایط تداوم پیدا کند، صعود بیش از پیش تقویت می‌شود.

با توجه به موارد مذکور، معامله گران باز هم باید به بررسی دقیق بازار بپردازند و جانب احتیاط را در ماه‌های پایانی سال 2023 رعایت کنند تا به صورت ناگهانی غافلگیر نشوند.

بهترین درگاه ایرانی برای معامله بیت کوین کدام است؟

خرید و فروش بیت کوین در چنین شرایطی باید از طریق درگاه مناسب و درستی اتفاق بیفتاد. ایرانیان به منظور انجام معاملات بیت کوینی می‌توانند به درگاه اوکی اکسچنج مراجعه کنند. منتهی قبل از شروع انجام معاملات باید در این سایت ثبت نام کرد و مراحل احراز هویت را پشت سر گذاشت. پس از آن امکان انجام هر نوع معامله اعم از تبادل سریع، کسب درآمد و … از طریق این درگاه وجود دارد. احراز هویت این مجموعه کمتر از چند ساعت انجام می‌شود. اما گاهی این امکان هست که در جریان ثبت نام مشکلی رخ دهد که در چنین شرایطی باید از تیم پشتیبانی این مجموعه کمک گرفت.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
آریاپی
روکش مارال
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز