قیمت روز ارز دیجیتال 9 اردیبهشت 1402

تورهای مسافرتی لحظه آخر

رونق بازار رمزارزها با افزایش قیمت ارز دیجیتال مهم این بخش روز‌به‌روز در حال افزایش است. شرایط اقتصادی به وجود آمده سبب شده تا سرمایه‌گذاران زیادی به بازار رمزارزها توجه ویژه داشته باشند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، این روزها افراد زیادی به تغییرات قیمت ارز دیجیتال مهم بازار توجه دارند و شرکت‌های بزرگ جهانی در حال ورود به بازار رمزارزها هستند. تداوم رشد قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال دیگر بازار سبب شده تا مردم به این بخش توجه بیشتری پیدا کنند. اخیرا غول فناوری سامسونگ نیز به بازار رمزارزها توجه دارد و در یک اقدام قابل توجه با پلتفرم ارزهای دیجیتال کریپتو دات کام، فرم مشارکت امضا کرده است. براساس گزارش‌های موجود، این اقدام با هدف پذیرش جهانی ارز دیجیتال و ارتقای تجربه تلفن‌های هوشمند برای جوامع وب 3 انجام شد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

برای نخستین بار برای هر برنامه کریپتو، آخرین به روزرسانی برنامه صرافی کریپتو دات کام مخصوص دستگاه‌های تلفن همراه سامسونگ گلکسی زد فولد انجام شد. این حرکت برای افزایش بهره وری و ارائه قابلیت‌های تجاری قوی‌تر صورت گرفت. این نوع به روزرسانی‌ها کاربران را قادر خواهد ساخت تا به ابزارها و منابع بیشتری در یک صفحه دسترسی داشته باشند. همچنین به آن‌ها مجوز خواهد داد تا طیفی از نشانه‌ها را به طور همزمان و راحت‌تر از سایر دستگاه‌های تلفن همراه مقایسه کنند.

اتریوم یکی از رمزارزهای مورد توجه معامله گران است که امروز نزول قیمت را تجربه کرد. امروز قیمت اتریوم نسبت به روز قبل 0.7 درصد کم شد و به مرز هزار و 910 دلاری رسید. عملکرد یک هفته اخیر این ارز دیجیتال، رشد 2.61 درصدی آن را نشان می‌دهد. هم چنین قیمت ارز دیجیتال مذکور طی 60 روز گذشته نزدیک به 17 درصد رشد داشته است.

شیبا اینو هم دیگر رمزارز پرمخاطب بازار است که این روزها مورد پشتیبانی موسسات و افراد مهمی قرار گرفته است. طبق گزارش‌های موجود، اخیرا بلاک بانک شیبا اینو را وارد فهرست دارایی‌های خود کرده و تنها چند روز بعد از این ورود، پشتیبانی از میم کوین مذکور را آغاز کرد. امروز قیمت شیبا اینو نسبت به روز قبل 0.56 درصد بالا رفت و به مرز 0.00001 دلا رسید. نرخ این رمزارز طی یک هفته اخیر 0.26 درصد بیشتر شد. اما قیمت ارز دیجیتال مذکور طی 60 روز گذشته 16.51 درصد کاهش داشت.

منبع: اکسکوینو، پلتفرم خرید و فروش ارزهای دیجیتال و کیف پول رمزارز ها

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
روکش مارال
آهن رویال
رایانه کمک
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز