قیمت روز ارز دیجیتال 6 اردیبهشت 1402

وضعیت بازار رمزارزها اندکی بهبود پیدا کرده، با این حال ماهیت این بخش نوسانی است و صعود و نزول قیمتی انواع ارز دیجیتال ادامه دارد. این روزها قیمت ارز دیجیتال مهم بازار اندکی کاهش پیدا کرده است، اما برخی از تحلیلگران و فعالان معتقدند که نرخ این رمزارز به زودی شش رقمی خواهد شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از بیت کوین دات کام، شرکت بین المللی خدمات مالی و بانکداری استاندار چارترد در گزارشی بیان کرده که زمستان کریپتو به پایان رسیده و به زودی قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال دیگر رشد قابل توجهی را تجربه خواهند کرد. جف کندریک، رئیس تحقیقات بخش دارایی‌های دیجیتال استاندارد جارترد، در یادداشتی بیان کرده که عوامل مختلفی دست به دست هم داده‌اند تا همه چیز باعث رشد قیمت ارز دیجیتال برتر بازار شود. آشفتگی و بحران اخیر در بخش بانکی، احتمال پایان دوره صعودی نرخ بهره توسط فدرال رزرو و تثبیت موقعیت دارایی‌های پرریسک مانند ارزهای دیجیتال و همچنین افزایش سوددهی استخراج ارزهای دیجیتال از جمله این عوامل هستند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

این گزارش و گفته‌های کندریک باعث شده تا بسیاری از سرمایه‌گذاران نسبت به آینده بازار رمزارزها امیدوار باشند. استاندارد چارترد یکی از مهم‌ترین بانک‌های بریتانیا است که به صورت عمده در آسیا، خاورمیانه و آفریقا فعالیت دارد. براساس بررسی‌های صورت گرفته روز به روز افراد و تحلیلگران بیشتری نسبت به آینده بازار رمزارزها ابراز خوش بینی می‌کنند.

آریاک سفر

هر روزه ارزهای دیجیتال مختلفی در بازار معامله می‌شوند. اتریوم یکی از رمزارزهای مورد توجه معامله گران است. امروز قیمت اتریوم نسبت به روز قبل 41 دلار بیشتر شده و در محدوده هزار و 874 دلاری قرار دارد. عملکرد یک هفته اخیر ارز دیجیتال مذکور کاهش 102 دلاری آن را نشان می‌دهد. براساس تحلیل فیبوناچی، در صورتی که اتریوم از مرز مقاومتی هزار و 878 دلاری عبور کند، امکان رشد بیشتر ان فراهم خواهد شد.

ریپل یکی دیگر از رمزارزها است که در موقعیتی سرنوشت ساز قرار دارد. در صورتی که این رمزارز بالای مرز حمایتی 0.44 دلاری را حفظ کند و بتواند مقاومت 0.48 دلار را در هم بشکند، امکان صعود بیشتر آن فراهم خواهد شد. هم اکنون قیمت ریپل نسبت به روز گذشته 2.49 درصد رشد داشته و به مرز 0.47 دلار رسیده است. عملکرد یک هفته اخیر ریپل، کاهش 4.88 درصدی آن را نشان می‌دهد.

منبع: اکسکوینو، پلتفرم خرید و فروش ارزهای دیجیتال و کیف پول رمزارز ها

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
نرم افزار حسابداری
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز