قیمت روز ارز دیجیتال 5 اردیبهشت 1402

لست سکند

نوسانات اقتصادی در سطح جهان سبب شده تا مردم برای حفظ ارزش سرمایه‌ خود به بازارهای مختلف روی آورند. بازار رمزارزها یکی از این بازارها است که به دلیل رشد قیمت ارز دیجیتال مهم آن، رونق زیادی پیدا کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، رشد قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال دیگر و در کنار آن رکود اقتصادی سبب شده تا مردم به منظور کسب سود به بازار رمزارزها توجه ویژه داشته باشند. اما افرادی که مایل به حفظ سرمایه خود هستند نباید تنها به رشد قیمت ارز دیجیتال پرطرفدار این بخش در شرایط حاضر توجه کنند. در این خصوص کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا در بیانیه جدیدی به کارگزاران و مشاوران ت وصیه‌های لازم را ارائه داده است. در واقع کمیسیون بورس و اوراق بهادار در این بیانیه از کارگزاران خواسته تا قبل از تشویق مشتریان برای ورود به بخش ارزهای دیجیتال، به بررسی دقیق این بازار بپردازند و از آن مطمئن شوند. معامله گران باید جوانب مختلف این بازار را مورد بررسی قرار دهند تا مشاهده و برآورد کنند آیا سرمایه گذاری در این بخش پرریسک به نفع آن‌ها تمام خواهد شد؟

اخبار مرتبط را بخوانید:

پیش از این کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا به حفظ سرمایه معامله گران در بازار رمزارزها توجه داشت. در این خصوص این کمیسیون قانونی را پیشنهاد کرده بود که مشاوران سرمایه گذاری را مجبور می‌کرد دارایی‌های دیجیتال مشتریان خود را نزد یک متولی واجد شرایط نگهداری کنند تا حداقل ریسک متوجه آن‌ها باشد.

راز آسمان پایتخت

معامله گران مختلف به این موارد توجه دارند و با در نظر گرفتن ریسک این بازارها همچنان به معاملات خود می‌پردازند. اتریوم یکی از رمزارزهای مورد توجه معامله گران است که هر روزه معاملات زیادی از آن به ثبت می‌رسد. امروز قیمت اتریوم نسبت به روز قبل 0.17 درصد کاهش پیدا کرد و در محدوده هزار و 830 دلاری قرار گرفت. براساس تحلیل فیبوناچی، در صورتی که قیمت ارز دیجیتال مذکور از محدوده مقاومتی هزار و 944 دلاری عبور کند، امکان رشد بیشتر آن وجود خواهد داشت.

شیبا اینو دیگر رمزارز محبوب بازار است که از ابتدای سال 2023 عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته است. در حال حاضر قیمت ارز دیجیتال مذکور در مرز 0.00001 دلاری قرار دارد. عملکرد یک هفته اخیر این رمزارز کاهش 9.09 درصدی آن را نشان می‌دهد. براساس تحلیل فیبوناچی، در صورتی که قیمت این رمزارز از مرز مقاومتی 1.07 دلاری عبور کند، زمینه برای صعود بیشتر آن فراهم خواهد شد.

منبع: اکسکوینو، پلتفرم خرید و فروش ارزهای دیجیتال و کیف پول رمزارز ها

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز