قیمت روز ارز دیجیتال 7 اردیبهشت 1402

ژیوار

روند رشد بازار رمزارزها و صعود قیمت ارز دیجیتال مهم بازار ادامه دارد. موسسه سانتیمنت معتقد است با شروع صعود قیمت رمزارزهای مهم بازار و حرکت آن‌ها خلاف جهت بازار سهام آمریکا، همبستگی بین بازار کریپتو و بازار سهام به اتمام رسیده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، طی 48 ساعت گذشته رمزارز مهم بازار از یک هفته سخت نزولی عبور کرد و نرخ آن صعودی شد. گذشته از رشد قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال دیگر که طی دو روز گذشته آغاز شد، به نظر کارشناسان بازار رمزارزها مسیر خود را از بازار سهام جدا کرد. کریپتو مدت زیادی بود که با شاخص اس اند پی 500 همبستگی نزدیکی داشت. در واقع هر گاه بازار سهام آمریکا شرایط مساعدی نداشت، وضعیت بازار رمزارزها نیز رو به وخامت می‌رفت و با افزایش ارزش شاخص بازار سهام، قیمت ارز دیجیتال مهم بهبود پیدا می‌کرد. اکنون این ارتباط بین بازار سهام و کریپتو ضعیف شده و بخش رمزارزها به صورت مستقل در مسیر صعودی گام برمی‌دارد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

بازار ارزهای دیجیتال سال 2022 شرایط مساعدی نداشت و به دلیل مشکلات زیادی که شکل گرفت نزول سنگینی پیدا کرد. اما با شروع سال 2023، این بازار جان تازه پیدا کرد و اکنون برخی از کارشناسان این بخش معتقدند که زمستان سنگین این بخش تمام شده است. این روزها رمزارزهای مهم بازار روند صعودی جدیدی را آغاز کرده‌اند.

دریان سفر امید

اتریوم یکی از ارزهای دیجیتال مهم بازار است که طی دو روز گذشته صعود خوبی داشته است. امروز قیمت اتریوم نسبت به روز قبل 30 دلار بالا رفته و در محدوده هزار و 886 دلاری قرار دارد. عملکرد یک هفته اخیر این ارز دیجیتال کاهش 47 دلاری آن را نشان می‌دهد. براساس تحلیل کلاسیک، در صورتی که قیمت ارز دیجیتال مذکور از مرز مقاومت اولیه هزار و 931 دلاری، امکان رشد بیشتر آن به وجود خواهد آمد.

ریپل نیز دیگر رمزارز پرمخاطب بازار است، اما این ارز دیجیتال در روزهای اخیر کاهش قیمت پیدا کرده است. البته کارشناسان به دارندگان این ارز دیجیتال توصیه کرده‌اند که فعلا برای فروش آن اقدام نکنند. در حال حاضر قیمت ریپل نسبت به دیروز 1.82 درصد بالا رفته و به مرز 0.46 دلار رسیده است. عملکرد یک هفته اخیر ریپل کاهش 1.94 درصدی آن را نشان می‌دهد. براساس تحلیل کلاسیک در صورتی که قیمت ریپل از مقاومت اولیه 0.46 دلار عبور کند، زمینه برای صعود بیشتر آن فراهم خواهد شد.

منبع: اکسکوینو، پلتفرم خرید و فروش ارزهای دیجیتال و کیف پول رمزارز ها

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سلام پرواز ایرانیان
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان