قیمت روز ارز دیجیتال 21 دی 1401

ژیوار

بعد از یک هفته آرامش نسبی، اکنون رمزارزهای مختلف صعود و نزول قیمتی بیشتری را تجربه می‌کنند. براساس آخرین گزارش‌ها قیمت ارز دیجیتال معروفی مثل بیت کوین و اتریوم، در حال صعود است. همچنین برخی از آلت‌ کوین‌های جدید و کمتر شناخته شده مانند گالا و سولانا رشد قیمت خوبی را طی چند روز گذشته به ثبت رساندند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نوسانات گذشته قیمت ارز دیجیتال های معروف باعث شد تا نگرانی نسبت به بازار رمزارزها بیشتر شود. حتی عده‌ای از نابود صنعت کریپتو سخن بگویند. اما تا به حال فعالان و سرمایه گذاران معروف نسبت به نابودی این بازار حرفی نزده‌اند. اخیرا مایک نووگراتز، مدیر عامل گلکسی دیجیتال، در گفت و گو با سی ان بی سی اعلام کرده که با فروپاشی بزرگ بازار رمزارزها در سال گذشته، قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال نزولی شد و چالش‌های اساسی پیش روی این صنعت قرار گرفت، اما این قبیل مسائل منجر به نابودی صنعت کریپتو نمی‌شود. به اعتقاد نووگراتز، بعد از تجربه این میزان آشفتگی و چالش، نوبت آن رسیده که بر بقای صنعت رمزارزها تمرکز کنیم.

اخبار مرتبط را بخوانید:

وضعیت بازار ارزهای دیجیتال نشان می‌دهد، هنوز سرمایه گذاران نسبت به این بخش نااطمینان هستند. با این حال همچنان ارزهای دیجیتال مختلف در بازار مورد معامله نهنگ‌ها و سرمایه گذاران بزرگ قرار می‌گیرند. در حال حاضر بعضی از ارزهای دیجیتال رشدهای قیمتی قابل توجهی پیدا کرده‌اند.

دریان سفر امید

به نظر این موضوع به افزایش علاقمندی برخی از سرمایه گذاران به ان اف تی‌ها و بازی‌های کریپتو برمی‌گردد. همین علاقه سبب شده تا حجم معاملات رمزارزهایی مثل گالا طی یک هفته اخیر بالا برود و قیمت ارزهای دیجیتال این چنینی تا 140 درصد رشد پیدا کند.

بر اساس آخرین داده‌های کوین گلس، طرف یک هفته گذشته در مجموع 31.28 میلیون دلار در بازار آتی گالا لیکویید شد. هم اکنون قیمت ارز دیجیتال گالا در محدوده 0.04 درصدی یک دلار قرار دارد.

رشد قیمتی برخی از انواع رمزارزهای شناخته شده مثل اتریوم هم مانند چند روز گذشته ادامه دارد. امروز قیمت ارز دیجیتال اتریوم نسبت به روز قبل 11 دلار بیشتر شد و در محدوده هزار و 334 دلاری قرار گرفت. این رمزارز طی یک هفته گذشته 6.6 درصد رشد قیمتی را به ثبت رسانده است. براساس تحلیل کلاسیک، در صورتی که این رمزارز از محدوده مقاومتی هزار و 336 دلاری عبور کند، رشد قیمتی آن بیشتر خواهد شد. هم اکنون بعد از بیت کوین، بیشتر سهم بازار رمزارزها به اتریوم اختصاص دارد.

منبع: اکسکوینو، پلتفرم خرید و فروش ارزهای دیجیتال و کیف پول رمزارز ها

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
نهال گشت
بیمه دات کام-کاماپرس
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز