قیمت روز ارز دیجیتال 20 دی 1401

بازار رمزارزها از شروع سال 2022 نوسانات زیادی را پشت سر گذاشت. اما بازار رمزارزها از آغاز سال 2023 تاکنون در یک ثبات نسبی به سر می‌برد و تاکنون قیمت ارز دیجیتال مهم این بازار کاهش یا افزایش قابل توجهی نداشته‌ است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار روز بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با توجه به نوسان قیمت ارز دیجیتال مهمی مانند بیت کوین در سال 2022، معامله گران و سرمایه گذاران زیادی ضرر کردند و امیدواری آن‌ها نسبت به بازار رمزارزها کاهش پیدا کرد. اکنون موسسه تحلیلی سانتیمنت گزارشی تهیه کرده که در آن احساسات سرمایه گذاران را نسبت به رمزارزهای معروف سنجیده است.

بنا بر این گزارش، در حال حاضر علاقه معامله گران به بیت کوین، بایننس کوین و کاردانو کم شده ولی احساس آن‌ها نسبت به اتریوم و ریپل بهبود پیدا کرده است. البته موسسه سانتیمنت در پایان این گزارش به معامله گران یادآور شده که از لحاظ تاریخی، پروژه‌هایی که احساسات عمومی بازار نسبت به آن‌ها نزول دارد، معمولا عملکرد بهتری از خود به نمایش می‌گذارند. در واقع براساس گزارش این موسسه تحلیلی و با توجه به سوابق تاریخی، امکان رشد قیمت ارز دیجیتال بیت کوین، بایننس کوین و کاردانو وجود دارد.

امروز قیمت اتریوم نسبت به روز قبل 0.02 درصد افزایش پیدا کرده و به مرز هزار و 323 دلاری رسیده است. نرخ این ارز دیجیتال طی شش ماهه گذشته نزدیک 13.72 درصد بالاتر رفت. براساس تحلیل فیبوناچی در صورتی که نرخ اتریوم از سطح مقاومتی هزار و 326 دلاری فراتر برود، امکان صعود بیشتر آن وجود دارد.

آریاک سفر

اما قیمت ریپل در مقایسه با دیروز 0.9 درصد نزول داشته و در محدوده قیمتی 0.34 یک دلار قرار دارد. این رمزارز نیز از مردادماه تاکنون 6.407 درصد رشد قیمتی را به ثبت رسانده است. طبق تحلیل فیبوناچی ارائه شده برای ریپل، در صورتی که این رمزارز بتواند از سطح مقاومتی 0.35 درصد یک دلار عبور کند، رشد قیمتی آن تداوم پیدا خواهد کرد.

براساس آخرین اخبار و اطلاعات موجود از بازار رمزارزها، هم اکنون بیشتر این بازار در اختیار بیت کوین است و این ارز دیجیتال درصد زیادی از حجم معاملات و سهم بازار را در اختیار دارد. بعد از آن اتریوم، بیشترین سهم بازار را به دست گرفته است.

افرادی که مایل به آگاهی از قیمت ابیت کوین و ارزهای دیجیتال دیگر هستند یا قصد خرید و فروش آن‌ها را دارند کافی است به وبسایت معتبر در این حوزه مراجعه کنند. معمولا سایت‌های باسابقه قیمت ارز دیجیتال مورد نظر شما را با انواع تحلیل ارائه می‌دهند.

منبع: اکسکوینو، پلتفرم خرید و فروش ارزهای دیجیتال و کیف پول رمزارز ها

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز