قیمت ارز دیجیتال امروز 19 دی 1401

بازار رمزارزها از ابتدای سال میلادی 2023 تا دیروز روزهای نسبتا آرامی را پشت سر گذاشت. به طور کلی قیمت ارز دیجیتال های مختلف مانند اتریوم، دوج کوین و … طی چند روز اخیر نوسان کمی داشتند. اما امروز برخی از ارزهای دیجیتال پرمخاطب بازار رشد قیمتی خوبی داشتند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بازار امروز بعد از چند روز متوالی سبز رنگ شد و شرایط آن بهبود پیدا کرد. گروهی از فعالان و معامله گران بر این باورند که امسال قیمت ارز دیجیتال مطرحی مثل اتریوم و بیت کوین، رشد پیدا خواهد کرد و نزول قیمتی 2022 جبران خواهد شد. اما گروهی معتقدند تا زمانی که بانک مرکزی آمریکا سیاست‌های کنترل تورم کنونی را در برنامه دارد، قیمت ارز دیجیتال معروف و به طور کلی وضعیت بازار رمزارزها نوسانی خواهد بود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

در واقع برخی از تحلیلگران و سرمایه بازار کریپتو معتقدند که قیمت اتریوم و بیت کوین صعودی نخواهد بود و احتمالا کاهش قیمتی آن‌ها از هفته جاری آغاز خواهد شد. یک تحلیلگر مطرح بازار رمزارزها در پستی اعلام کرده که پیش بینی‌اش از قیمت برخی رمزارزهای معروف چندان صعودی نیست. به اعتقاد این تحلیلگر، هنوز رهبران بازار ارزهای دیجیتال از وضعیت نزولی گذشته خارج نشده‌اند، اما اگر بیت کوین بتواند طی چند روز آینده جایگاه خود را در سطوح 16 هزار و 800 دلاری حفظ کند، احتمال رونق گرفتن دوباره بازار رمزارزها و صعود قیمتی انواع ارزهای دیجیتال بعید نیست. در صورتی که بیت کوین نزول قیمتی داشته باشد، دیگر ارزهای دیجیتال نیز کاهش قیمت خواهند داشت و وضعیت بازار اندکی آشفته خواهد شد.

آریاک سفر

امروز قیمت بیت کوین صعودی شد و به تبع آن نرخ دیگر رمزارزهای معروف بازار اندکی رشد داشت. نرخ اتریوم در روز جاری 52 دلار نسبت به روز قبل بیشتر شد و به مرز هزار و 321 دلاری رسید. قیمت بایننس کوین نیز در مقایسه با روز گذشته 10 دلار بالا رفت و در محدوده 278 دلاری قرار گرفت. در واقع رشد قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال دیگر، اندکی معامله گران نسبت به آینده بازار رمزارزها امیدوار کرد.

برخی از تحلیلگران شرایط کنونی را برای معامله انواع رمزارزها مناسب می‌دانند. معامله گران ایرانی که در حال حاضر مایل به خرید و فروش ارزهای دیجیتال هستند باید از طریق وبسایت‌های داخلی برای این کار اقدام کنند. معمولا اهل فن به معامله گران توصیه می‌کنند برای خرید و فروش رمزارز مورد نظر خود به هیچ عنوان به سایت‌های ناشناخته مراجعه نکنند و معاملات را از طریق سایت‌های معتبر انجام دهند تا خطر کلاهبرداری برای آنان به حداقل برسد.

منبع: اکسکوینو، پلتفرم خرید و فروش ارزهای دیجیتال و کیف پول رمزارز ها

مرتبط با : اکسکوینو
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز