قیمت روز ارز دیجیتال 1 شهریور 1402

ژیوار

بازار رمزارزها نوسانات شدیدی را پشت سر گذاشت و گذشته از قیمت ارز دیجیتال معروف آن، نرخ میم کوین‌ها نیز ریزش شدیدی را تجربه کرد. امروز اندکی وضعیت بازار رمزارزها پیدا کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، بازار رمزارزها طی مدت زمان چهاردهم تا بیست و یکم آگوست ریزش قابل توجهی پیدا کرد و ارزش کل بازار رمزارزها 9 درصد کم شد. گذشته از ریزش قیمت ارز دیجیتال بیت کوین، میم کوین‌هایی مانند پپه، شیبا اینو و ایپ کوین نیز کاهش زیادی را تجربه کردند. طبق آخرین گزارش‌ها این میم کوین‌ها نزدیک به 25 درصد کاهش قیمت را تجربه کردند. به محض شروع سقوط بازار رمزارزها در اواسط آگوست، ریزش میم کوین‌ها نیز رخ داد. توکن‌هایی مانند پپه و میلادی که طی شش ماهه اخیر رشد قابل توجهی داشتند، اکنون زیان گسترده‌ای را به دارندگان خود وارد کرده‌اند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

این عملکرد ضعیف میم کوین‌ها و ریزش قیمتی سنگین آن‌ها باعث شد تا دارندگان آن‌ها دلسرد شوند. البته نگاهی به تاریخ میم کوین‌ها نشان می‌دهد که معمولا این نوع ارزهای دیجیتال عملکرد ضعیفی دارند. براساس داده‌های تاریخی، توکن‌هایی مانند ایپ کوین، شیبا اینو و پپه تا 18 درصد از کل بازار رمزارزها عقب مانده‌اند. به نظر فعالان، ماهیت ریسکی این نوع ارزهای دیجیتال نشان می‌دهد که آن‌ها به اغراق در حرکت‌های بازار اعم از روند صعودی و نزولی علاقه مند هستند. بنابراین معامله گران نباید بیش از اندازه به این نوع رمزارزها اتکا داشته باشند و تمام سرمایه خود را روی آن‌ها متمرکز کنند.

دریان سفر امید

امروز وضعیت بازار رمزارزها اندکی بهبود پیدا کرده و در پی آن قیمت انواع ارزهای دیجیتال صعودی شده است. هم اکنون نرخ اتریوم نسبت به روز قبل 16 دلار افزایش پیدا کرده و در محدوده هزار و 643 دلاری قرار دارد. براساس تحلیل فیبوناچی، در صورتی که قیمت اتریوم از مرز مقاومتی هزار و 653 دلاری عبور کند، امکان تداوم رشد آن وجود دارد. ضمنا بررسی عملکرد یک ماهه اخیر این رمزارزها، کاهش 247 دلاری آن را نشان می‌دهد.

دوج کوین، دیگر رمزارز پرمخاطب و پرطرفدار بازار، نیز در مقایسه با روز قبل 2.42 درصد رشد قیمتی را تجربه کرد و به مرز 0.063 دلاری رسید. طبق تحلیل فیبوناچی، در صورتی که قیمت ارز دیجیتال مذکور از محدود مقاومتی 0.06 دلاری عبور کند، احتمال صعود بیشتر آن دور از انتظار نخواهد بود. بررسی عملکرد این رمزارز طی یک ماهه اخیر، کاهش 12.05 درصدی آن را نشان می‌دهد.

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
نهال گشت
سبیت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “قیمت روز ارز دیجیتال 1 شهریور 1402

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز