قیمت دلار 700 تومان گران شد

تورهای مسافرتی لحظه آخر

بر اساس گزارش رسانه ها قیمت دلار امروز دوشنبه 14 مهرماه 1399 بعد از دو روز از روند نزولی باز ایستاد و 700 تومان گران شد.

به گزارش کاماپرس، با وجود آن که اخبار منتشر شده از وضعیت کرونای ترامپ ضد و نقیض است اما کفه اخبار بهبود حال رئیس جمهور آمریکا سنگین تر به نظر می‌رسد و گرچه پذیرش این واقعیت خوشایند نیست اما نبض بازار غیررسمی ارز کشور ما طی یک دو روز اخیر کم و بیش به کرونای ترامپ گره خورده است.

بنا به اعلام رسانه‌ها قیمت دلار امروز دوشنبه 14 مهرماه 1399 با 700 تومان افزایش به ۲۹,۰۰۰ (بیست و نه هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۲.۴۱ درصدی داشته است. این قیمت در حدود ساعت 12 ظهر امروز در بازار غیررسمی ارز بین معامله گران مطرح بوده و احتمال نوسان در ساعت های آتی وجود دارد.

یورو امروز با افزایش ۰.۱۴ درصدی، از ۳۳,۱۷۰ (سی و سه هزار و یکصد و هفتاد ) تومان به ۳۳,۲۱۸ (سی و سه هزار و دویست و هجده ) تومان رسید.

همچنین درهم امارات (حواله) با افزایش ۳.۳۶ درصدی نسبت به روز قبل ، ۸,۰۳۰ (هشت هزار و سی ) تومان معامله شد.لیر ترکیه امروز با افزایش ۳.۰۶ درصدی، از ۳,۶۷۱ (سه هزار و ششصد و هفتاد و یک ) تومان به ۳,۷۸۷ (سه هزار و هفتصد و هشتاد و هفت ) تومان رسید.

راز آسمان پایتخت

در بازار امروز دلار کانادا نسبت به روز قبل ، با ۴۳ تومان افزایش، ۲۱,۳۱۸ (بیست و یک هزار و سیصد و هجده ) تومان نرخ گذاری شد.همچنین دلار استرالیا با افزایش ۲.۹۳ درصدی نسبت به روز قبل ، ۲۱,۰۱۷ (بیست و یک هزار و هفده ) تومان معامله شد.

قیمت خرید دلار آمریکا در صرافی بانک ملی نیز امروز ۲۷,۲۰۰(بیست و هفت هزار و دویست تومان) اعلام شد که نسبت به روز پیش افزایش داشته است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  بازار ارز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “قیمت دلار 700 تومان گران شد

  1. سامه گفته:

    دلار از سه چهار تومان شده 29 هزار اونوقت شما میگید 700 تومان گران شد. از این دید چرا نگاه نکردین. مردم مسخره شما نیستن

  2. سامه گفته:

    دلار از سه چهار تومان شده 29 هزار اونوقت شما میگید 700 تومان گران شد. از این دید چرا نگاه نکردین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز