قیمت دلار در شیب نزولی / اسکناس آمریکایی کانال 26 هزار تومان را حفظ می کند؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

بر اساس گزارش رسانه ها قیمت دلار امروز در شیب نزولی قرار گرفته و 100 تومان دیگر کاهش یافته است.

به گزارش کاماپرس، دلار در روزهای اخیر دو کانال پائین تر آمده و اکنون در کانال 26 هزار تومانی قرار دارد. با این حال جایگاه دلار در کانال 26 هزار تومانی هم چندان محکم نیست و احتمال سقوط اسکناس آمریکایی به کانال های پائین تر وجود دارد.

برخی فعالان بازار علت کاهش قیمت دلار در بازار طی روزهای اخیر را عرضه های سنگین بانک مرکزی می دانند. به عقیده این دسته از فعالان بازار بانک مرکزی با عرضه سنگین در حال کاهش قیمت دلار است تا در صورت پیروزی بایدن بازار را به یک سقوط بزرگ بکشاند. در صورتی که ترامپ برنده انتخابات آمریکا شود نیز دلار با شوک افزایش قیمت مواجه می شود و با توجه به ارزان شدن قیمت دلار در روزهای اخیر ، میزان افزایش قیمت دلار بر اثر شوک پیروزی ترامپ چندان به چشم نخواهد آمد.

به هر شکل بنا به اعلام دنیای اقتصاد قیمت دلار در بازار آزاد، امروز به ۲۶,۷۰۰ (بیست و شش هزار و هفتصد ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۳۸ درصدی داشته است. قیمت یورو در بازار آزاد امروز از دلار پیروی نکرد و  بدون تغییر نسبت به روز پیش، ۳۱,۲۰۰ (سی و یک هزار و دویست ) تومان رسید.

راز آسمان پایتخت

پوند، امروز به ۳۴,۶۹۷ (سی و چهار هزار و ششصد و نود و هفت ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، بدون تغییر است.در بازار امروز درهم امارات (حواله) نسبت به روز قبل ، با ۲۱۸ تومان کاهش، ۷,۳۹۰ (هفت هزار و سیصد و نود ) تومان نرخ گذاری شد. لیر ترکیه امروز با افزایش ۵.۵۸ درصدی، از ۳,۳۸۱ (سه هزار و سیصد و هشتاد و یک ) تومان به ۳,۵۸۱ (سه هزار و پانصد و هشتاد و یک) تومان رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازار ارز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز