قیمت دلار روز 12 تیر 1401/ نرخ ارز به کانال 33 هزار تومانی می رسد؟

ژیوار

امروز نرخ دلار بازار آزاد اندکی عقب نشینی کرد اما از کانال 32 هزار تومانی پایین‌تر نرفت. قیمت دلار بازار متشکل نسبت به روز گذشته 0.05 درصد افزایش پیدا کرد و 27 هزار و 615 تومان شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، قیمت دلار در محدوده حساسی قرار گرفته و حتی برخی فعالان از 33 هزار تومانی شدن این ارز خارجی خبر داده‌اند. به اعتقاد برخی از تحلیلگران فنی، در صورتی که دلار بالای محدوده 32 هزار و 800 تومانی تثبیت شود، خریداران بیشتری وارد بازار خواهند شد و روند رو به رشد نرخ این ارز ادامه پیدا خواهد کرد. در صورتی که نرخ دلار باز هم افزایش پیدا کند، محدوده مقاومتی 33 هزار و 200 تومانی را در پیش خواهد داشت.

اخبار مرتبط را بخوانید:

این اتفاق و رشد نرخ دلار در حالی رخ داده که تعداد فروشندگان این اسکناس آمریکایی در بازار کم نبوده است. به همین دلیل برخی فعالان معتقدند امکان رشد بیشتر نرخ دلار کاهش پیدا کرده و بازارساز نیز به این راحتی مجوز ورود این ارز به کانال 33 هزار تومانی را صادر نمی‌کند. اخبار مثبت مذاکرات هسته‌ای نیز تنها اثر مقطعی روی نرخ دلار داشت و به نظر بازار ارز منتظر یک اقدام عملی است و به وعده و وعیدها اطمینانی نمی‌کند.

دریان سفر امید

امروز نرخ هر یک از ارزهای پوند و یورو 2.1 درصد کم شد و به ترتیب در مرز 39 هزار و 250 تومان و 33 هزار و 650 تومان قرار گرفتند.

اطلاعات عمومی:

هنگام خرید دلار از صرافی چه چیزی را درخواست کنیم؟

همواره به خریداران دلار توصیه شده که این ارز را از صرافی‌های معتبر و دارای مجوز قانونی تهیه کنند. معمولا صرافی‌ها مهر بسیار کوچکی دارند که بیانگر اصالت اسکناس و فروشنده است. به همین دلیل به خریداران توصیه می‌شود هنگام خرید دلار یا هر ارز دیگری از صراف بخواهند تا این مهر را روی تمامی اسکناس‌ها بزند. این موضوع به نوعی اطمینان خاطر ایجاد می‌کند.

انتهای پیام

نهال گشت
تهران آهن
آژانس هرمس 724
روکش مارال
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز