قیمت دلار روز 11 خرداد 1401 / دنده معکوس نرخ ارز !

ژیوار

قیمت دلار برخلاف انتظار افزایشی‌های بازار ارز، در روز جاری پایین آمد. هم اکنون نرخ دلار نسبت به روز گذشته 0.3 درصد کمتر شده و به مرز 31 هزار و 150 تومانی رسیده است. اما نرخ دلار بازار متشکل امروز نسبت به روز گذشته 0.14 درصد بالاتر رفته و در محدوده 25 هزار و 888 تومانی قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با وجود کاهش نرخ دلار، هنوز هم خطر ادامه رشد قیمتی این ارز خارجی در بازار وجود دارد. به نظر فعالان و معامله گران ارزی در صورتی که تنش مذاکرات هسته‌ای افزایش پیدا کند، زمینه برای فعالیت بیشتر سفته بازان و ورود بیشتر خریداران ارزی فراهم خواهد شد. این روزها شایعه‌ای درباره تصویب قطعنامه جدید شورای حکام علیه ایران، بازار ارز و فعالان آن را به شدت حساس کرده است. در صورتی که این اتفاق رخ دهد، به نظر وضعیت ارزی بار دیگر متشنج خواهد شد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

بازار ارز فروشنده ندارد

انتشار اخبار سیاسی جدید و برخی پیش بینی‌ها درباره برجام باعث شده تا مردم تمایل چندانی به فروش دلارهای خود نداشته باشند. به همین دلیل این روزها عرضه دلاری فقط به بازارساز منحصر می‌شود. با قرار گرفتن دلار بالای محدوده مقاومتی، بیشتر خریداران ارزی از سایه احتیاطی خارج شده و دامنه خرید خود را بالا بردند.

دریان سفر امید

هم اکنون پوند و یورو هم در مقایسه با دیروز کاهش پیدا کرده است. نرخ یورو در مقایسه با روز قبل 0.3 درصد کم شده و در محدوده 33 هزار و 510 تومانی قرار دارد. قیمت پوند هم نسبت به روز گذشته 0.3 درصد کاهش پیدا کرده و به مرز 39 هزار و 690 تومان رسیده است.

اطلاعات عمومی:

پول مورد استفاده در کشور بحرین کدام است؟

ریال ارز رسمی کشور بحرین است که اکنون در بازار ارزی 83 هزار و 420 تومان درصد ارزش دارد. براساس مبادلات ارزی هم نسبت دلار به ریال بحرین هم به 0.37 درصد می‌رسد. این ارز در یک هفته اخیر 0.026 درصد رشد قیمتی داشته است.

نمودار زیر برگرفته از وبسایت شبکه اطلاع رسانی طلا و ارز، تحولات یکساله اخیر ریال بحرین را نشان می‌دهد؛

انتهای پیام

نهال گشت
سبیت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز