قیمت دلار روز 9 خرداد 1401 / تب و تاب ارزی بالاتر رفت

دلار یک گام با کانال 31 هزار تومانی فاصله دارد و رشد قیمتی آن همچنان اتفاق می‌افتد. امروز قیمت دلار بازار آزاد نسبت به روز قبل 0.6 درصد افزایش پیدا کرده و به مرز 30 هزار و 980 تومانی رسیده است. نرخ دلار بازار متشکل هم در مقایسه با دیروز 60 تومان بالا رفته و در محدوده 25 هزار و 868 تومانی قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، پیش بینی فعالان ارزی و معامله گران صحیح بود و دلار در بالای مرز مقاومتی توقف پیدا کرد. به نظر فعالان اکنون دلار می‌تواند به سرعت رو به جلو حرکت کند و مرزهای قیمتی بالاتری را پشت سر بگذارد. بنابراین انتظار می‌رود میزان خریداران ارزی بیشتر از قبل شود. این موضوع همزمان با کاهش انتظارات درباره امکان توافق برجام باعث شده تا طرفداران افزایشی بازار قدرت بگیرند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

تاثیر اتفاقات سیاسی اخیر بر قیمت دلار

اخیرا دولت ایران به توقف دو نفتکش یونانی اقدام کرده که همین موضوع بدبینی را در معامله گران ارزی به وجود آورده است. اتحادیه اروپا هم نسبت به این اتفاق واکنش تندی نشان داده و همین مسئله باعث شده تا تصورات درباره عدم احیای برجام قوت بگیرد. در صورتی که معامله گران به این قبیل اتفاقات توجه داشته باشند و دلار هم در محدوده قیمتی مذکور باقی بماند، نرخ این ارز همچنان صعود پیدا خواهد کرد.

آریاک سفر

امروز نرخ پوند و یورو هم رشد پیدا کرد. قیمت پوند نسبت به روز قبل 0.6 درصد بالاتر رفت و به مرز 39 هزار و 490 تومانی رسید. نرخ یورو هم در مقایسه با دیروز 0.6 درصد رشد کرد و 33 هزار و 290 تومان شد.

اطلاعات عمومی:

با دلار هنگ کنگ آشنا شوید

ارز رسمی هنگ کنگ دلار این کشور است که با نماد اختصاری اچ کا دی شناخته می‌شود. هم اکنون قیمت دلار نسبت به روز قبل 30 تومان بالا رفته به مرز 4 هزار و 10 تومان رسیده است. ضمنا در حال حاضر نسبت دلار آمریکا به دلار هنگ کنگ 7.85 واحد است، یعنی هر دلار آمریکا با 7 دلار هنگ کنگ مبادله می‌شود.

نمودار زیر برگرفته از وبسایت شبکه اطلاع رسانی طلا و ارز، تحولات یک سال گذشته دلار هنگ کنگ را نشان می‌دهد؛

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز