قیمت دلار روز 7 خرداد 1401/ انتظار معامله گران برای رکوردشکنی نرخ ارز

لست سکند

امروز قیمت دلار با رشد 0.2 درصدی نسبت به دو روز گذشته مواجه شد و به مرز 30 هزار و 670 تومانی رسید. نرخ دلار بازار متشکل هم با افزایش 0.04 درصدی در مقایسه با پنج شنبه، در محدوده 25 هزار و 775 تومانی قرار گرفت. شرایط سیاسی و اتفاقاتی که روی داده، مجددا انتظارات درباره توافق برجام را کمرنگ کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نظر برخی از معامله گران و فعالان بازار ارز، امروز افزایشی‌ها تلاش خواهند کرد که نرخ دلار را به سمت مرزهای بالاتر سوق دهند و تمام تلاش خود را برای شکستن سقف قیمت سال جاری به کار ببندند. اتفاقات شکل گرفته در عرصه سیاسی باعث شده تا ناامیدی درباره توافق هسته‌ای بیشتر شود و افزایشی‌های بازار قدرت بیشتری بگیرند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

چه عاملی به رشد قیمت دلار دامن زد؟

در روزهای اخیر خبر توقیف کشتی‌های حامل نفت ایران و یونان باعث شده تا فعالان بازار تصور به نتیجه رسیدن مذاکرات برجام را دور از انتظار قلمداد کنند. همین موضوع باعث شده تا برخی از معامله گران برای رکوردشکنی جدید نرخ دلار انتظار بکشند و حتی درباره رکوردشکنی جدید این ارز خارجی پیش بینی‌هایی داشته باشند.

راز آسمان پایتخت

هم اکنون نرخ پوند و یورو هم روی دور صعودی قرار دارد. قیمت پوند نسبت به پنج شنبه گذشته 0.2 درصد بیشتر شده و به مرز 39 هزار و 90 تومانی رسیده است. نرخ یورو هم در مقایسه با دو روز قبل رشد 0.1 درصدی داشته و اکنون در محدوده 32 هزار و 960 تومانی قرار دارد.

اطلاعات عمومی:

ارز ملی سوئد را بشناسید

پول رسمی کشور سوئد کرون نام دارد که با نماد اختصاری اس ای کا شناخته می‌شود. هم اکنون نرخ این ارز در بازار داخلی با رشد 60 تومانی نسبت به دیروز  به 3 هزار و 110 تومان رسیده است. براساس نسبت مبادلات ارزی، هر یک دلار آمریکا با 9.81 کرون سوئد برابر می‌کند.

نمودار زیر تحولات جامع یکسال اخیر کرون را به نمایش گذاشته است؛

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز