قیمت دلار روز 8 خرداد 1401/ معامله گران ارز هم سردرگم شده‌اند!

لست سکند

امروز قیمت دلار بازار آزاد با رشد 0.6 درصدی نسبت به روز گذشته در محدوده 30 هزار و 770 تومانی قرار گرفت. نرخ دلار بازار متشکل هم با افزایش 0.04 درصدی در مقایسه با روز گذشته در محدوده 25 هزار و 808 تومانی قرار گرفت. هنوز هم نوسانات بازار ارز به دنبال اخبار سیاسی بیشتر می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، این روزها بازار انواع خبر سیاسی و اقتصادی داغ است و روی نرخ ارز اثر می‌گذارد. دیروز و روزهای اخیر اخباری مبنی بر سقوط صادرات نفت ایران در ماه مه تا توقیف کشتی‌های یونانی منتشر شد. این مسائل تا حدودی بازار ارز را تحت تاثیر قرار داد و نرخ دلار را بالا برد. اثرگذاری اخبار مختلف سیاسی و اقتصادی در بازار ارز تا حدی است که معامله گران می‌گویند این بخش تحت فرمان خبرها حرکت می‌کند. در حال حاضر شرایط بازار ارز به گونه‌ای است که معامله گران کاملا در ابهام به سر می‌برند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

توجه معامله گران به جلسه شورای حکام

اکنون معامله گران و فعالان ارزی توجه خود را به جلسه شورای حکام در شانزدهم خردادماه معطوف کرده‌اند که در این نشست درباره ایران و مسائل پیرامون مذاکرات برجام چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. فعالان ارزی خود را برای هر نوع خروجی و اتفاقی از جلسه شورای حکام آماده کرده‌اند.

راز آسمان پایتخت

در حال حاضر قیمت پوند و یورو هم رشد داشته است. هم اکنون نرخ پوند نسبت به روز قبل 0.6 درصد بالا رفته و به مرز 39 هزار و 220 تومانی رسیده است. قیمت یورو هم با رشد 0.6 درصدی نسبت به دیروز، در محدوده 33 هزار و 60 تومانی قرار دارد.

اطلاعات عمومی:

واحد پول عربستان را بشناسید

ریال واحد پول عربستان است که با نماد اختصاری اس آ آر در بازار ارز شناخته می‌شود. هم اکنون نرخ ریال عربستان در بازار ارز داخلی با رشد 65 تومانی نسبت به دیروز در محدوده 8 هزار و 887 تومانی قرار دارد. براساس نسبت ارزی، هر دلار آمریکا با 3.76 ریال عربستان برابری می‌کند.

نمودار زیر تحولات یکسال اخیر ریال عربستان را نشان می‌دهد؛

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز