قیمت بیت کوین روز 5 شهریورماه 1401/ سقوط چندباره پادشاه رمزارزها!

ژیوار

بیت کوین برخلاف انتظارات گروهی از معامله گران نتوانست مرز 21 هزار دلاری را حفظ کند و به محدوده پایین قیمتی گرایش پیدا کرد. هم اکنون قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 464 دلار کمتر شده و در محدوده 20 هزار و 201 دلاری قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز صبح قیمت بیت کوین بار دیگر به پایین کانال 20 هزار دلاری رسید و برای چندمین بار مرز 19 هزار دلاری را لمس کرد. هر چند نرخ این رمزارز معروف مجددا به کانال 20 هزار دلاری برگشت، اما به نظر سطح امیدواری‌ها درباره رشد قیمتی این ارز دیجیتال کاهش پیدا کرده است. سخنرانی جرم پاول، رئیس بانک مرکزی آمریکا، باعث ایجاد چنین شرایطی شد. پاول روز گذشته در سمپوزیوم اقتصادی «جکسون هول» سخنرانی داشت که حاکی از قاطعیت کامل فدرال رزرو برای کنترل تورم این کشور بود. در واقع سخنان پاول بیان می‌کرد که سیاست آمریکا به دنبال کنترل قاطع تورم، حتی به بهای رکود سنگین است. رئیس فدرال رزرو اعلام کرده با وجود کاهش تورم در ماه گذشته، این مجموعه به شدت سیاست‌های انقباضی و افزایش نرخ بهره را دنبال خواهد کرد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

سمپوزیوم جکسون هول یکی از رویدادهای مهم اقتصاد جهان است که در قالب نشست به صورت سالیانه برگزار می‌شود. این رویداد هر ساله بر یک موضوع مهم اقتصادی که کشورها با آن مواجه هستند تمرکز دارد.

دریان سفر امید

هم اکنون مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال نسبت به روز گذشته 6.74 درصد کمتر شده و در محدوده 971.08 میلیارد دلار قرار دارد. 39.83 درصد از کل بازار ارز دیجیتال متعلق به بیت کوین بوده که در مقایسه با روز گذشته 0.15 درصد افزایش پیدا کرده است.

به بازار حرفه‌ای اوکی اکسچنج سر بزنید

معامله در بازار رمزارزها مستلزم آشنایی با مباحث اولیه این بخش است. پای گذاشتن در حوزه ناشناخته که پشتوانه دولتی یا مشخصی ندارد، قاعدتا برای افراد ناوارد و مبتدی ضرر و زیان به همراه خواهد داشت. بنابراین باید معاملات با زمینه دانش و اطلاعات کافی پیوست شود تا نتیجه مطلوبی به دست آید. خرید و فروش بیت کوین یا هر رمزارز معتبر دیگری در ایران با چالش‌هایی اعم از تحریم‌ها و … روبرو است. افرادی که خواهان حضور در این بازار هستند ابتدا باید از درگاه اوکی اکسچنج اطلاعات کافی را به دست آورند، سپس به معامله بپردازند. بازار حرفه‌ای وبسایت اوکی اکسچنج دائما اطلاعات قیمتی رمزارزهای مختلف و نمودارها را به روز کرده و در اختیار کاربران می‌گذارد.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
نهال گشت
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز