قیمت بیت کوین روز 2 شهریورماه 1401/ وضعیت بازار ارز دیجیتال بهتر می‌شود؟

تور لحظه آخری-کاماپرس

بیت کوین همچنان در کانال 21 هزار دلاری در حال جابجایی است. امروز قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 59 دلار کمتر شده و در محدوده 21 هزار و 475 دلاری قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با وجود افت دوباره بیت کوین و نزول آن، اما برخی کارشناسان نسبت به آینده قیمتی این رمزارز امیدوار هستند. براساس گزارش ارز دیجیتال، آمارهای تازه از وضعیت اقتصادی آمریکا نشان می‌دهد سرعت رشد اقتصادی این کشور کاهش محسوسی پیدا کرده و احتمالا این موضوع آمریکا را به بازگشت نسبی از سیاست‌های پولی انقباضی و کاهش سرعت افزایش نرخ بهره بانکی مجبور خواهد کرد. به نظر برخی کارشناسان، این موضوع در نهایت به کاهش ارزش دلار در بازارهای جهانی و رشد ارزهای دیجیتال منتهی خواهد شد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

بررسی وضعیت بیت کوین طی یک ماه اخیر نشان می‌دهد این رمزارز در مدت سی روز گذشته به خوبی رشد پیدا کرد، اما نتوانست جایگاه خود را حفظ کند و اکنون در کانال 21 هزار دلاری دست و پا می‌زند. قسمت عمده افت قیمتی بیت کوین مربوط به یک هفته گذشته است. این کاهش قیمتی بعد از رشد دوباره نرخ بهره اتفاق افتاد که اقبال مردم را به دارایی ریسک پذیر مثل رمزارزها کمتر کرد.

راز آسمان پایتخت

امروز ارزش بازار جهانی رمزارزها نسبت به روز قبل 0.21 درصد بیشتر شد و در محدوده 1.02 تریلیون دلاری قرار گرفت. حجم کل معاملات ارزهای دیجیتال نیز طی یک شبانه روز قبل 0.54 درصد بالا رفت و به مرز 70.63 میلیارد دلار رسید. ارزش معاملات دیفای حدود 5 میلیارد دلار و معامله‌های استیبل کوین‌ها بالغ بر 64 میلیارد دلار شد.

کدام رمزارزها برای معامله مناسب هستند؟

افرادی که قصد خرید و فروش بیت کوین و دیگر رمزارزها را دارند باید درباره آن‌ها اطلاعات لازم را داشته باشند و در واقع دانش کافی کسب کنند. اما این روزها بیش از صدها رمزارز فعال وجود دارد و قاعدتا بررسی هر کدام از آن‌ها به صورت تکی باعث سردرگمی می‌شود. برای این مورد بهتر است رمزارزهای حساس بازار مورد بررسی قرار گیرند. در هر شرایط و مقطع زمانی، با توجه به وضعیت بازار، ممکن است یک تا چند رمزارز برای معامله گران اهمیت پیدا کنند و آن‌ها این قبیل رمزارزها را مورد بررسی قرار دهند. درگاه اوکی اکسچنج بهترین رمزارزهای هفتگی بازار را با اطلاعات کامل معرفی می‌کند و به علاقمندان حضور در این بازار کمک قابل توجهی می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز