قیمت بیت کوین روز 1 شهریورماه 1401/ ضرر سنگین رمزارز معروف به ماینرها

تور لحظه آخری-کاماپرس

بیت کوین نسبت به دیروز 363 دلار رشد قیمتی داشت و در محدوده 21 هزار و 420 دلاری قرار گرفت. با شکست بیت کوین برای صعود مجدد، دور جدید از ریزش قیمتی انواع ارز دیجیتال آغاز شد و همچنان ادامه دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، مشکلات صنعت کریپتو، ریزش قیمتی بیت کوین و دیگر رمزارزها معروف بازار باعث شده تا درآمدهای ماینرهای این رمزارز به کمترین مقدار ممکن 12 ماه گذشته برسد. براساس داده‌های منتشر شده در سایت بلاکچین تا 21 آگوست ماه جاری، کل درآمد ماینرهای بیت کوین به 19.65 میلیون دلار رسیده بود که پایین‌ترین مقدار 12 ماه گذشته بود. اوج درآمد ماینرها به بیست و پنجم اکتبر برمی‌گردد که 74.41 میلیون دلار بود و به دوران اوج بازار صعودی بیت کوین مربوط می‌شد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

کاهش قیمت بیت کوین ماینرها را وادار به فروش این رمزارز موجود در کیف پولشان کرد تا بتوانند فرآیند استخراج و تامین هزینه‌های عملیاتی خود را پوشش دهند. اکنون ماینرها به دقت حرکت قیمتی بیت کوین را تحت نظر دارد زیرا ادامه نوسانات قیمتی این ارز دیجیتال روی میزان سودآوری آن‌ها موثر است. کارشناسان تاکنون نتوانسته‌اند پیش بینی دقیقی درباره آینده قیمتی بیت کوین ارائه دهند، زیرا این رمزارز طی چند ماهه اخیر رفتارهای متفاوتی از خود نشان داده و به نظر روند نوسانی آن همچنان ادامه دارد.

راز آسمان پایتخت

امروز مجموع ارزش بازار جهانی رمزارز نسبت به روز گذشته تغییری نداشت و در همان محدوده 1.02 تریلیون دلاری باقی ماند. حجم کل بازار رمزارزها طی یک شبانه روز گذشته 18.52 درصد بیشتر شد و در محدوده 70.46 میلیارد دلاری قرار گرفت. همچنان بیت کوین پیشتاز بازار رمزارز است و 39.85 درصد این بازار به آن تعلق دارد.

شرایط لازم برای معامله رمزارزها

کسب درآمد در هر زمان و مکانی یک دغدغه محسوب می‌شود و این روزها خیلی از افراد به بازار رمزارزها روی آورده‌اند. خرید و فروش بیت کوین یا هر ارز دیجیتال دیگری باید با دانش قبلی و به دقت انجام شود. اوکی اکسچنج بستری را فراهم کرده تا افراد ضمن کسب دانش کافی، با بررسی نمودارها رمزارز مدنظرشان را خرید و فروش کنند. اما افرادی امکان معامله در این درگاه را داشته و مجاز به ثبت نام در این سایت هستند که بیشتر از 18 سال و کمتر از 60 سال سن داشته باشند. افراد در صورت درج اطلاعات صحیح و واجد شرایط بودن امکان معامله هر رمزارزی را در بستر امن اوکی اکسچنج خواهند داشت.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز