قیمت بیت کوین روز 30 مردادماه 1401/ تداوم وضعیت قرمز رمزارزهای معروف

تورهای مسافرتی لحظه آخر

سقوط ناگهانی قیمت بیت کوین و هجوم معامله گران برای فروش این رمزارز در روز جمعه باعث شد تا قیمت آن به پایین‌ترین میزان سه هفته اخیر برسد. در حال حاضر وضع قیمتی این ارز دیجیتال اندکی بهبود پیدا کرده است. اکنون قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 406 دلار رشد پیدا کرده و در محدوده 21 هزار و 449 دلاری قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، مارکوس سوتیریو، تحلیلگر شرکت کارگزاری دارایی‌های دیجیتال گلوبال بلاک، بیان کرده که فروش سنگین بیت کوین به دلیل اثرگذاری یک کاتالیزور سنگین بعید به نظر می‌رسد. به نظر مسئله عدم استقبال از بیت کوین در بورس و ناتوانی این رمزارز در بازیابی خود به سقوط سنگین آن منجر شد. براساس آخرین داده‌های شرکت تجزیه و تحلیل ارزهای دیجیتال گلسنود، انحلال طولانی مدت بیت کوین به بالاترین میزان طی هشت ماه گذشته رسیده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

بیت کوین و دیگر رمزارزها که بعد چنین هفته نزول پیاپی طی یکی دو هفته گذشته توانستند به مدار صعودی بازگردند، اکنون حال و روز وخیمی دارند. بازار کریپتو بعد از چند روز حرکت صعودی شاهد انحلال 157 هزار و 98 معامله گر بود. این انحلالات، باعث از بین رفتن 551 میلیون دلار از جریان معاملات رمزارزها شد.

راز آسمان پایتخت

امروز مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال نسبت به روز قبل 6.35 درصد کاهش پیدا کرد و به مرز 1.02 تریلیون دلاری رسید. حجم کل بازار رمزارزها طی یک شبانه روز گذشته در محدوده 90.18 میلیارد دلاری قرار گرفت. بیت کوین همچنان پیشتاز بازار کل رمزارزها است و 39.75 درصد از سهم آن را به خود اختصاص داده است.

با اوکی اکسچنج درآمد داشته باشید

خرید و فروش بیت کوین و رمزارزهای معروف بازار در قیمت‌های پایین باید با دانش کافی و از درگاه مطمئن انجام شود. افراد امکان انجام معامله انواع رمزارز را از طریق درگاه امن اوکی اکسچنج دارند. کاربران ضمن انجام معامله از طریق این درگاه، می‌توانند نسبت به کسب درآمد هم اقدام کنند. متقاضیانی که خواهان کسب درآمد از درگاه اوکی اکسچنج هستند کافی است به بخش مربوطه رفته و کد معرف مخصوص خود را مشاهده کنند. سپس این کد را برای دوستان خود ارسال کرده و از آن‌ها بخواهند با همین کد در وبسایت اوکی اکسچنج معامله داشته باشند. به ازای هر فردی که با کد معرف وارد سایت اوکی اکسچنج شود، 5 هزار شیبا به کیف پول صاحب کد واریز خواهد شد.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز