قیمت بیت کوین روز 27 مرداد 1401/ موقعیت مناسب برای خرید رمزارز پایه

تورهای مسافرتی لحظه آخر

بیت کوین امروز نیز مانند روز گذشته در همان محدوده 23 هزار دلاری جابجا شد. هم اکنون قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 92 دلار بالا رفته و 23 هزار و 420 دلار شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، تجزیه و تحلیل بازار بیت کوین نشان می‌دهد که خریداران این ارز دیجیتال در وضعیت خوبی به سر نمی‌برند. به گفته برخی کارشناسان و تحلیلگران بازر رمزارزها، در حال حاضر عملکرد بازار حاکی از آن است که گاوها نزدیک به سطوح بالاتر و در حال خارج شدن هستند. از طرفی خرس‌های این بخش نیز راه را برای اصلاح بیشتر هموار کرده‌اند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

اکنون بیت کوین پایین محدوده حمایتی 23 هزار و 500 دلاری قرار دارد. در صورتی که قیمت بیت کوین برای مدت طولانی پایین این سطح باقی بماند، فشار فروش قوی‌تر خواهد شد. شاید یکی از دلایل کاهش قیمتی کنونی بیت کوین و نزول آن به سمت کانال 23 هزار دلاری صورتجلسه فدرال رزرو در روز چهارشنبه باشد. قبلا مایکل ون دی پوپ در توییتر خود اعلام کرده که بازار کریپتو از اطلاعات مربوط به صورت جلسه کمیته بازار آزاد فدرال رزرو اثر می‌پذیرد و به عملکرد مجموعه مذکور درباره افزایش نرخ بهره توجه دارد.

راز آسمان پایتخت

با این حال نوسانات این ارز دیجیتال معروف در یک هفته گذشته کم بودند. هم اکنون بسیاری از تحلیلگران و فعالان بازار رمزارزها معتقدند که بیت کوین در یک منطقه خرید تاریخی قرار دارد. به گفته یکی از تحلیلگران بیت کوین، اکنون زمان مناسبی برای سرمایه گذاری در این رمزارز است. زیرا به نظر اغلب فعالان بازار رمزارزها، ارزش این ارز دیجیتال در آینده صعود قابل توجهی خواهد داشت. بیت کوین طی 24 ساعت گذشته 0.11 درصد از کل بازار رمزارزها را به خود اختصاص داده و سهم آن به 40.05 درصد رسیده است.

خرید و فروش بیت کوین در یک وبسایت معتبر

افراد برای خرید و فروش بیت کوین و دیگر رمزارزهای نام آشنای بازار باید اطلاعات مناسب داشته باشند و از طریق ثبت نام در سایت‌های معتبر نسبت به معامله آن‌ها اقدام کنند. یکی از این وبسایت‌ها اوکی اکسچنج نام دارند که بهترین درگاه برای کاربران ایرانی است. افرادی که مایل به انجام معاملات رمزارزی از طریق اوکی اکسچنج هستند به دلیل رعایت مسائل امنیتی حتما باید ثبت نام داشته باشند و اطلاعات شخصی خود را ارائه دهند. بعد از تایید اطلاعات و ایجاد کیف پول امکان خرید و فروش هر نوع رمزارزی وجود دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز