قیمت بیت کوین روز 26 مردادماه 1401/ پیش‌بینی زمان سوددهی رمزارز پرطرفدار

بیت کوین علی رغم تلاش گاوها نتوانست در کانال 24 هزار دلاری باقی بماند و به مرز 23 هزار دلاری سقوط کرد. در حال حاضر قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 155 دلار کاهش پیدا کرده و در محدوده 23 هزار و 764 دلاری قرار دارد. به هر حال وضعیت بازار این رمزارز نسبت به ماه قبل بهبود خوبی پیدا کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بیت کوین، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از ارز دیجیتال، هم اکنون هولدرهای کوتاه مدت بیت کوین در حال افزایش موجودی کیف پول خود از این رمزارز هستند. این اتفاق به نوعی نشان دهنده پایان فروش‌های دسته جمعی سرمایه گذاران و بهبود شرایط بازار بیت کوین و دیگر رمزارزها است. بر اساس تعریف گلسنود، هولدرهای بلندمدت کیف پول‌هایی هستند که حداقل 155 روز از زمان نگهداری آن‌ها می‌گذرد. اما هولدرهای کوتاه مدت آدرس‌هایی هستند که بیت کوین خود را کمتر از 155 روز نگه می‌دارند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

ریزش‌های قیمتی اخیر بیت کوین فشار زیادی به ماینرها وارد کرد. علاوه بر ماینرها، بزرگ‌ترین صرافی‌های رمزارزها هم دچار زیان شدند. کوین بیس گلوبال، یکی از صرافی‌های بزرگ رمزارزهای آمریکا، زیان 1.1 میلیارد دلاری را گزارش کرد. مایکرواستراتژی، دیگر صرافی معروف آمریکا، بالای 1 میلیارد دلار ضرر خالص را به ثبت رساند. اکنون اندکی وضعیت فعالان و صرافی‌ها بهبود پیدا کرده و بازار رمزارزها رشد داشته است. اکنون خیلی از فعالان بازار رمزارزها، مثل اسکای بریج کپیتال نسبت به آینده قیمتی بیت کوین امیدوار هستند و معتقدند که طی یکسال آینده این رمزارز رشد قیمتی خوبی را تجربه خواهد کرد. به نظر این گروه بهبود قوی برای بیت کوین در راه است و سرمایه گذاران بنیادی این بازار بهتر است سهم خود را نفروشند.

پلتفرمی مناسب برای معامله رمزارزهای روز دنیا

علاقمندان به بازار کریپتو و افرادی که اخبار رمزارزهای مختلف را دنبال می‌کنند، احتمالا در حال حاضر برای خرید و فروش انواع ارز دیجیتال اقدام خواهند کرد. کاربران ایرانی از طریق درگاه اوکی اکسچنج می‌توانند نسبت به خرید و فروش بیت کوین و 699 رمزارز دیگر اقدام کنند. این درگاه از پنج سال پیش تاکنون به کمک تیمی از برنامه نویسان، معامله گران حرفه‌ای و متخصصان امنیت شبکه بدون وقفه و تعطیلی در حال طراحی و توسعه پلتفرمی روان و ساده مطابق با نیاز روز جامعه هستند. هم اکنون این درگاه در هر ثانیه دو خدمت رمزارزی به کاربران خود در سراسر کشور ارائه می‌دهد.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
نرم افزار حسابداری
ایمالز
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز