قیمت بیت کوین روز 24 مردادماه 1401/ نوسانات جزئی رمزارزها

هم اکنون قیمت بیت کوین نسبت به روز گذشته 1.89 درصد کاهش پیدا کرده و به مرز 24 هزار و 134 دلاری رسیده است. غالب رمزارزهای بازار در روز جاری نسبت به دیروز نوسانات قیمتی جزئی را تجربه کردند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، براساس اخبار موجود، بیت کوین صبح روز یک شنبه برای مدت زمانی محدودی توانست از مرز 25 هزار دلاری بگذرد اما گاوهای بازار توان حفظ این محدوده و ادامه روند صعودی را نداشتند. بنابراین بار دیگر قیمت این ارز دیجیتال کاهش پیدا کرد و هم اکنون پایین مرز 24 هزار و 200 دلاری قرار دارد. این رمزارز معروف طی چند روز اخیر مدام نوسان قیمتی داشته، اما تقریبا همیشه در محدوده 23 هزار تا 24 هزار دلاری جا به جا شده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

برخی کارشناسان و فعالان بازار رمزارزها این افزایش قیمت بیت کوین و نوسان آن در محدوده مذکور را زودگذر می‌دانند و معتقدند این ارز دیجیتال به زودی کاهش سنگینی را تجربه خواهد کرد. پیتر شیف، منتقد معروف ارزهای دیجیتال، در مصاحبه اخیر خود اعلام کرده که همچنان احتمال سقوط بیت کوین به پایین محدوده 10 هزار دلاری وجود دارد. به گفته شیف، روند صعودی اخیر بسیار ضعیف است و عرضه ارزهای دیجیتال نسبت به گذشته بیشتر خواهد شد.

آریاک سفر

در حال حاضر حجم کل معاملات طی یک شبانه روز اخیر 24.65 درصد بالاتر رفته و به مرز 68.22 میلیارد دلار رسیده است. اما ارزش معاملات بازار رمزارزها نسبت به روز قبل با کاهش 23 درصدی مواجه شده و در محدوده 54 میلیارد دلاری قرار دارد. همچنان بخش عمده بازار رمزارزها به بیت کوین تعلق دارد.

با دقت انواع رمزارزها را معامله کنید

خرید بیت کوین و اتریوم و دیگر رمزارزهای معروف از هر درگاهی درست نیست. خیلی از وبسایت‌ها بدون داشتن مجوز و مدرک مشخص به تبلیغ در حوزه خرید و فروش بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال با تضمین سود اقدام می‌کنند. افرادی که مایل به ورود در این بازار هستند باید اطلاعات پایه‌ای لازم را کسب کنند و سپس از طریق درگاه اوکی اکسچنج به معامله انواع رمزارز بپردازند.

وبسایت اوکی اکسچنج یک بستر مطمئن برای معامله رمزارزها است که افراد از طریق آن می‌توانند قیمت به روز رسانی شده تمامی ارزهای دیجیتال معتبر بازار را مشاهده کرد و با امنیت کافی معاملات خود را انجام دهند. ضمنا تیم پشتیبانی این مجموعه در تمام روزهای کاری به صورت 24 ساعته سوالات و ابهامات مشتریان پاسخ می‌دهد.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز