قیمت بیت کوین روز 23 مردادماه 1401/ سقف شکنی ارز دیجیتال مشهور!

قیمت بیت کوین از نیمه محدوده 24 هزار دلاری بالاتر رفته و خود را به مرز 25 هزار دلار نزدیک کرده است. در حال حاضر نرخ این رمزارز با رشد 231 دلاری نسبت به روز قبل در محدوده 24 هزار و 667 دلاری قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ارزش بیت کوین طی 48 ساعت گذشته به سقف ماهانه خود رسید، اما اکنون توان رکوردشکنی تازه را ندارد و یک محدوده مشخصی قرار گرفته است. هم اکنون درآمد استخراج بیت کوین نسبت به کمترین درآمد روز سال جاری میلادی 68.6 درصد بیشتر شده است و این موضوع امیدواری معامله گران و فعالان بازار این رمزارز را بالاتر برد. صنعت رمزارزها از ابتدای سال 2022 با استرس زیادی مواجه شد. بازار از همان اول سال جاری وارد فاز نزولی شد و این موضوع به طور مستقیم بر درآمد ماینرها اثر گذاشت. احساسات سرمایه گذاران در ماه‌های گذشته نسبت به آینده قیمتی بیت کوین و عدم بهبود شرایط این رمزارز به شدت نزولی شد. علت عمده این موضوع به سقوط بازار، فروپاشی اکوسیستم و سرمایه گذاری‌های زیان آور مربوط می‌شد. اما اکنون شرایط این رمزارز نسبت به ماه‌های قبل بهتر شده و برخی فعالان این حوزه درباره رشد دوباره قیمت بیت کوین امیدوار هستند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

در حال حاضر مجموع ارزش بازار جهانی رمزارزها نسبت به روز گذشته 0.45 درصد افزایش پیدا کرده و به 1.18 تریلیون دلار رسیده است. حجم کل بازار ارزهای دیجیتال طی یک شبانه روز اخیر 13.59 درصد کاهش داشته و در محدوده 56.85 میلیارد دلاری قرار دارد. هم اکنون بیشتر حجم بازار رمزارزها معادل 39.88 درصد در اختیار بیت کوین قرار دارد. این مقدار نسبت به روز قبل 0.15 درصد کاهش پیدا کرده است.

تبادل سریع رمزارزها با اوکی اکسچنج

افرادی که نسبت به بازار بیت کوین و دیگر رمزارزها خوش بین هستند و می‌خواهند در این بخش سرمایه گذاری کنند باید از طریق صرافی‌های معتبر اقدامات لازم را انجام دهند. از آنجایی که دولت ایران هنوز درباره خرید و فروش بیت کوین و دیگر رمزارزها به صراحت نظری اعلام نکرده این کار باید از طریق وبسایت‌های معتبر انجام شود. خیلی از سایت‌ها به قصد کلاهبرداری ایجاد شده‌اند و ادعای خرید و فروش رمزارزها را دارند. اما وبسایت اوکی اکسچنج با تامین امنیت لازم شرایط را برخی معامله انواع رمزارزها فراهم کرده است. افراد از طریق این درگاه امکان تبادل سریع بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال را دارند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز