قیمت بیت کوین روز 25 مردادماه 1401/ خطر ریزش شدید نرخ رمزارز پایه رفع شد؟

لست سکند

قیمت بیت کوین در روز جاری نسبت به دیروز 58 دلار رشد داشت و به مرز 24 هزار و 97 دلاری رسید. شرایط این رمزارز نسبت به ماه‌های ابتدای سال 2022 بهبود قابل توجهی پیدا کرده و گروهی از کارشناسان و فعالان این حوزه بعید می‌دانند نرخ این ارز دیجیتال ریزش چندانی داشته باشد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بیت کوین طی یک هفته اخیر رشد قیمتی چشم گیری را تجربه کرد و تا محدوده 25 هزار دلاری پیش رفت. به نظر کارشناسان رشد قیمتی بیت کوین و دیگر رمزارزها بازار تحت تاثیر دو عامل مهم اتفاق افتاد. یکی از این عوامل بهبود شرایط تورم آمریکا بود. البته نرخ این ارز دیجیتال چندان به شرایط تورمی واکنش نشان نداد. شاید علت عمده این موضوع به نگرانی‌ها درباره سیاست‌های آینده فدرال رزرو بازگردد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

مورد دیگر به بروزرسانی شبکه اتریوم در ماه سپتامبر مربوط می‎‌شود. این مورد باعث افزایش تقاضا و معاملات خرید در بازار مشتقات و آتی این رمزارز شد و زمینه را برای رشد قیمتی دیگر ارزهای دیجیتال فراهم کرد. با این حال این دو عامل مهم نتوانستد باعث رشد قیمت بیت کوین تا محدوده 25 هزار دلاری شوند و اکنون این رمزارز در مرز 24 هزار دلاری نوسان دارد.

راز آسمان پایتخت

امروز ارزش بازار جهانی رمزارزها نسبت به روز گذشته 3.74 درصد کمتر شد و به مرز 1.14 تریلیون دلاری رسید. حجم کل بازار ارزهای دیجیتال نیز طی یک شبانه روز اخیر 18.12 درصد افزایش پیدا کرد و 77.14 میلیارد دلار شد. براساس آخرین اخبار و اطلاعات، در حال حاضر بیت کوین با سهم 40.15 درصدی بیشترین مقدار بازار رمزارزها را در اختیار دارد. این مقدار نسبت به روز گذشته 0.6 درصد بیشتر شده است.

امکانات اوکی اکسچنج برای معامله رمزارزها

همه افراد به این موضوع آگاه هستند که ورود به بازار رمزارزها و انجام معامله تنها با داشتن دلار امکان پذیر است. کاربران ایرانی که مایل به خرید و فروش بیت کوین هستند باید دلار داشته باشند. البته برای کاربران این امکان وجود دارد که از طریق دلار تتر مبادله بیت کوین یا دیگر ارزهای دیجیتال را انجام دهند. یعنی نیازی به تبدیل تومان و دلار نباشد. درگاهی مانند اوکی اکسچنج این شرایط را برای کاربران ایرانی فراهم کرده است. این درگاه با داشتن سابقه کافی در حوزه خرید و فروش انواع رمزارزها، توانسته اعتماد بسیاری از کاربران را به خود جلب کند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز