قیمت بیت کوین روز 29 مرداد 1401/ غافلگیری معامله‌گران کریپتو با سقوط ناگهانی قیمت‌ها

تورهای مسافرتی لحظه آخر

بیت کوین از روز گذشته، یکباره نزول سختی را متحمل شد و از محدوده 24 هزار دلاری فاصله زیادی گرفت. هم اکنون قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 220 دلار کمتر شده و در مرز 21 هزار و 182 دلاری توقف کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، دیروز بازار رمزارزها دچار رکود بزرگی شد و بسیاری از رمزارزهای پایه، به خصوص بیت کوین، حمایت‌های کلیدی خود را از دست دادند. براساس اطلاعات موجود، بعد از سقوطی که اتفاق افتاد، معامله گران بیت کوین بالغ بر 203 میلیون دلار ضرر کردند و فعالان بازار اتر هم متحمل ضرر 140 میلیون دلاری شدند. برخی معتقدند که سقوط ناگهانی قیمت بیت کوین مربوط به افزایش نرخ بهره مورد انتظار فدرال رزرو در ماه سپتامبر است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

دو تحلیلگر مطرح کوین دسک اعلام کرده‌اند که نگرانی سرمایه گذاران در مورد تورم و احتمال تداوم سیاست‌های تهاجمی فدرال رزرو درباره نرخ سود، باعث ادامه روند نزولی انواع ارزهای دیجیتال در روزهای آینده خواهد شد.

راز آسمان پایتخت

نمودارهای قیمتی بیت کوین روز گذشته نشان داد که این رمزارز حتی کمی بیشتر از سقوط اخیر تحت فشار قرار گرفته است. این نوسانات قیمتی، معامله گران فیوچرز را بیشتر از معامله گران اسپات تحت تاثیر قرار می‌دهد. ضمنا دیروز تعداد زیادی از معامله گران لیکویید شدند.

امروز مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال نسبت به روز قبل 6.35 درصد کمتر شد و به مرز 1.02 تریلیون دلار رسید. حجم کل بازار رمزارزها طی یک شبانه روز اخیر با افزایش 40.78 درصدی، 90.18 میلیارد دلار شد. هم اکنون بیت کوین صدرنشین بازار رمزارزها است و 39.75 درصد از کل بازار ارزهای دیجیتال را در اختیار دارد. اتریوم بعد از بیت کوین بیشترین درصد از بازار را در دست گرفته است.

معامله رمزارز را با درگاه‌های معتبر تجربه کنید

خرید و فروش بیت کوین و انواع رمزارزها کاری راحت، اما در عین حال بسیار حساس و دقیق است. زیرا قبل از انجام این فرآیند باید اطلاعات کافی درباره رمزارز مورد نظر به دست بیاید و شروع فرآیند از صرافی یا درگاه‌های معتبری انجام شود. خیلی از کلاهبرداران در شبکه‌های مجازی مختلف مثل واتس آپ، اینستاگرام و تلگرام برای تازه کارها و مردم کم دانش دام پهن کرده‌اند. به همین دلیل مراجعه به یک درگاه معتبر ضروری است. اوکی اکسچنج یکی از وبسایت‌های خوب در زمینه کسب اطلاعات و خرید و فروش انواع رمزارزها است که برای کاربران ایرانی کاربرد دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز