قیمت بیت کوین روز 3 شهریورماه 1401/ به رشد نرخ رمزارز پایه امیدی هست؟

تور لحظه آخری-کاماپرس

بیت کوین هنوز توان عبور از کانال 21 هزار دلاری را پیدا نکرده و در این محدوده دست و پا می‌زند. هم اکنون قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 46 دلار دیگر کاهش پیدا کرده و در محدوده 21 هزار و 727 دلاری قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از ارز دیجیتال، احتمالا اثرگذاری فروش گسترده بر احساسات بازار باعث شده تا قیمت بیت کوین همچنان پایین کانال 22 هزار دلاری باقی بماند. اما بررسی شاخص کلیدی درون زنجیره‌ای بیانگر این است که هم اکنون  بیت کوین خیلی کمتر از قیمت واقعی خود ارزش دارد. گلسنود اخیرا گزارش داده که نزول یکباره قیمت بیت کوین از مرز 25 هزار دلاری به دلیل عرضه ناشی از فروش سرمایه گذاران کوتاه مدت و ذخیره سود تعدادی از معامله گران رخ داد، وگرنه این رمزارز در مدار صعودی حرکت می‌کرد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

روز گذشته بیت کوین توانست رشد قیمتی را تجربه کند و در مدار صعودی قدم بردارد. بعد از مثبت شدن بیت کوین، دیگر آلت کوین‌ها به سمت در محدوده‌های بالاتر قیمتی حرکت کردند. به همین دلیل افرادی که دو روز قبل آلت کوین‌های معروف بازار را خریدند، دیروز سود بردند. اما این وضعیت ثابت نماند و خیلی زود قیمت بیت کوین‌ نزولی شد و سود روز گذشته از دست رفت.

راز آسمان پایتخت

امروز ارزش بازار ارزهای دیجیتال در مقایسه با روز گذشته 2 درصد بیشتر شد و به مرز 1.03 تریلیون دلاری رسید. ارزش معاملات امروز این بازار نیز نسبت به دیروز 14 درصد رشد کرد و در محدوده 69 میلیارد دلاری قرار گرفت. همچنین ارزش معاملات دیفای روز جاری در مرز 5 میلیارد داری توقف کرد.

برای معامله رمزارزها مراجعه به کدام سایت‌ها بهتر است؟

خرید و فروش بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال از هر بستر مجازی ممکن است، اما در این میان آنچه که اهمیت دارد وجود پشتیبانی 24 ساعته و مناسب است. افرادی که ساکن ایران هستند و به معامله بیت کوین و دیگر رمزارزهای معتبر بازار علاقه دارند، اوکی اکسچنج بستر مناسبی برای انجام این قبیل معاملات محسوب می‌شود. پشتیبانی این مجموعه هر روز هفته به صورت شبانه روزی پاسخگوی سوالات و مشکلات کاربران است. ضمنا افراد قبل از انجام معامله از این درگاه می‌توانند از باکس سوالات متداول، جواب برخی سوال‌های خود را پیدا کنند یا به اینستاگرام این مجموعه سر زده تا با جریان انجام معاملات انواع کوین‌ها بیشتر آشنا شوند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز