قیمت بیت کوین روز 25 تیرماه 1401/ افزایش سختی شبکه رمزارزها با وجود کاهش نرخ!

ژیوار

قیمت بیت کوین در روز جاری نیز نتوانست بالای کانال 20 هزار دلاری باقی بماند و با کاهش 413 دلاری نسبت به دیروز، در محدوده 20 هزار و 633 دلاری قرار گرفت. شرایط پیش آمده باعث خواهد شد تا درآمدها ماینرها کاهش پیدا کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با وجود اینکه بیت کوین در روز جاری کاهش قیمت داشت اما در مجموع کندل قیمتی آن مثبت بود. کوین دسک گزارش داده که بیت کوین در سه روز گذشته به طور پیوسته وضعیتی صعودی را تجربه کرد و این میزان رشد موجب شد تا ضررهای ابتدای هفته قبل تا حدی جبران شود. اما هنوز شرایط بازار رمزارزها به خصوص بیت کوین نگران کننده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

به گفته کریگ ارلام، تحلیلگر ارشد مجموعه اواندا، چشم انداز کوتاه مدت ارزهای دیجیتال با توجه به محیط پر از ریسک بازارهای مالی جهان و اعلام ورشکستگی متعدد در این صنعت، همچنان نگران کننده به نظر می‌رسد. برخلاف آنچه که اکثر فعالان و سرمایه گذاران بازار تصور می‌کنند، در صورت سقوط بیشتر بیت کوین، ورشکستگی‌های متعدد نگران کننده‌تر است.

دریان سفر امید

ریزش قیمت بیت کوین چه تاثیری بر جریان بازار داشت؟

گزارش‌ها و اطلاعات مختلف نشان می‌دهد که کاهش ارزش بیت کوین به شدت روی درآمد ماینرها اثر گذاشته است. گزارش 30 روز گذشته گلسنود بیانگر این است که درآمد کلی ماینرهای بیت کوین از زمان رکوردشکنی قیمت‌ها در ماه نوامبر، به طور کلی 57 درصد کاهش داشت. در حالی که درجه سختی استخراج بیت کوین همچنان رو به افزایش بوده و از آن زمان تا به حال 132 درصد بالا رفته است. رشد سختی نشان می‌دهد که ماینرهای باقی مانده دامنه فعالیت خود را به شدت بالا برده‌اند. ضمن اینکه ورودی‌های جدید به شبکه رمزارزها صفر نبوده و بعضی طی مدت ریزش بازار به این بخش اضافه شده‌اند.

راحت‌ترین روش برای مبادله رمزارزها در ایران

همانطور که در حال حاضر ماینرهای جدید در سطح جهان به امید کسب سود در بازار رمزارزها حضور پیدا می‌کنند و به خرید بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال مشغول هستند، خیلی از سرمایه گذاران ایرانی نیز به این حوزه روی آورده‌اند. منتهی شرایط برای معامله انواع رمزارزها در ایران اندکی دشوارتر است. البته درگاه اوکی اکسچنج تا حدودی موانع این کار را برطرف کرده است. افراد از طریق درگاه اوکی اکسچنج این امکان را دارند از بین 700 هزار نوع رمزارز موجود در این وبسایت، انتخاب کنند و بدون ساختن کیف پول به خرید و فروش بپردازند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز