قیمت انواع شیر پرچرب در بازار چند؟

ژیوار

قیمت شیر در روزهای اخیر افزایش یافته است و به گزارش خبرگزاری تسنیم قیمت هر کیلوگرم شیر با بار میکروبی زیر 100 هزار با سه درصد چربی به قیمت 15 هزار تومان تعیین شده است. شیر یکی از اصلی‌ترین لبنیات مصرفی در ایران است و منبع خوبی برای تامین پروتئین و کلسیم بدن است.

کاماپرس در ادامه به بررسی قیمت شیر پرچرب می‌پردازد:

شیر پرچرب مانیزان مقدار 2 لیتر

شیر پرچرب مانیزان حاوی مواد مغذی است و به عنوان یک وعده غذایی کامل و خصوصا در صبحانه از آن می‌توان استفاده کرد. مصرف روزانه دو الی سه لیوان از این شیر توصیه می‌شود. همچنین مصرف این شیر با خرما آخر شب برای داشتن خواب راحت پیشنهاد می‌شود. شیر مانیزان حاوی انواع ویتامین‌های آ و ب 6 است که در سلامت‌ها نقش دارد. شیر مانیزان پرچرب در حجم دو لیتری به قیمت 49 هزار تومان عرضه می‌شود.

شیر پرچرب کاله حجم 1 لیتر

شیر پرچرب کاله به صورت فرادما تهیه شده است و ماندگاری بالایی دارد. این شیر تا قبل از باز شدن قابلیت استفاده خارج از یخچال تا مدت نسبتا زیادی را دارد. با این حال در تولید این محصول از هیچ افزودنی و نگهدارنده‌ای استفاده نشده است. این شیر پرچرب کاله برای تهیه کیک و شیرینی‌های خانگی گزینه مناسبی است. این محصول به دلیل داشتن چربی سه درصدی، مزه بهتری نسبت به شیرهای کم‌چرب دارد. این محصول در حجم یک لیتری به قیمت 34 هزار تومان قابل تهیه است.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

شیر پرچرب 3 درصد میهن

مصرف روزانه یک لیوان از این شیر، حدود 30 درصد کلسیم مورد نیاز بدن هر فردی را تامین می‌کند. شیر میهن حاوی انواع ویتامین‌های ب است که باعث بهبود عملکرد مغز می‌شود و احتمال ابتلا به آلزایمر را کاهش می‌دهد. این محصول همچنین برای تقویت استخوان‌های بدن و جلوگیری از پوکی استخوان نیز موثر است و قبل از باز شدن، تا شش ماه قابلیت نگهداری در یخچال را دارد. این محصول به قیمت 30 هزار تومان در بازار عرضه می‌شود.

شیر پرچرب دومینو مقدار 1 لیتر

شیر پرچرب دومینو حاوی مقادیری چربی است و می‌تواند کلسیم مورد نیاز خون را فراهم کند. استفاده از این محصول به ویژه برای کودکان و نوجوانانی که در سنین رشد هستند، به شدت توصیه می‌شود. درپوش تعبیه‌شده در بالا محصول به صورت پلاستیکی است که امکان باز و بسته کردن و انتقال راحت شیر به ظرف دیگر را فراهم می‌کند. شیر پرچرب دومینو در حجم یک لیتر به قیمت 30 هزار تومان به فروش می‌رسد.

سوپر شیر پر چرب روزانه 1 لیتر

این شیر در اندازه یک لیتری و بسته‌بندی تتراپک به بازار عرضه می‌شود. این محصول قبل از باز شدن تا شش ماه ماندگاری دارد. این شیر روزانه برای مصارف خانوادگی نیز مناسب است. این شیر به صورت استرلیزه و فرادما تهیه شده است و به قیمت 34 هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد.

انتهای پیام

مرتبط با : دومینوکالهلبنیات روزانهمانیزانمیهن
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز