قیمت رب انار با کیفیت در بازار چند؟

لست سکند

رب انار یکی از محبوب‌ترین چاشنی‌های ایرانی است که می‌تواند مزه نهایی هر غذایی را تغییر دهد. رب انار حاوی آنتی اکسیدان و ویتامین سی است که می‌تواند باعث افزایش سیستم دفاعی بدن بشود. رب انار در انواع مختلف ترش، شیرین و ملس تولید می‌شود. رنگ رب انار تحت تاثیر غلظت آن است.

کاماپرس در ادامه به معرفی پنج رب انار باکیفیت موجود در بازار می‌پردازد:

رب انار عسلی خانگی – 500 گرم

این رب انار از انار درجه یک و با روش کاملا بهداشتی تهیه شده است. این محصول برای استفاده در فسنجان، قلیه ماهی و مرغ ترش مناسب است. این محصول حاوی انواع کربوهیدرات، سدیم، پتاسیم، فیبر، آهن، منیزیم، منگنز، اسید فولیک و سایر مواد است. پلی فنول‌های موجود در این محصول منجر به کاهش کلسترول بد خون می‌شود و از رسوب چربی در رگ‌ها جلوگیری می‌کند. این رب به دلیل داشتن آهن دیرهضم است و افراد سرد مزاج نباید بیش از حد از آن استفاده کنند. این محصول در استان قم تولید می‌شود و در وزن 470 گرم به قیمت 59 هزار تومان عرضه می‌شود.

رب انار خانگی طعم ملس بازار دهکده – 650 گرم

این رب انار خانگی از انارهای ترش و شیرین تهیه شده و طعم ملسی دارد. در این رب انار هیچ نگهدارنده‌ای استفاده نشده است و از آن برای پخت انواع غذاها مثل فسنجان، مرغ آلو، انار بیج و مرغ ترش استفاده می‌شود. این رب انار در استان البرز و به صورت کاملا ارگانیک تولید می‌شود و در حجم 650 گرمی عرضه می‌شود. این مصحول به قیمت 79 هزار تومان به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

رب انار خانگی ترش عطر گیلان

این رب انار در پاییز سال 1401 در روستا سقالکسار به روش سنتی تولید شده است. در تولید این رب انار هیچ ماده افزودنی مانند جوهر لیمو، کدو، هویج، رنگ خوراکی و سرکه استفاده نشده است. این محصول به صورت طبیعی به رنگ تیره است و غلظت بالایی که دارد از کپک زدن آن جلوگیری می‌کند. رب‌های ترش طبع سرد و تری دارند و از آن‌ها برای پخت انواع غذاها مانند فسجان و قلیه ماهی می‌توان استفاده کرد. این محصول در حجم 800 گرمی به قیمت 200 هزار تومان عرضه می‌شود.

رب انار سنتی ممتاز قصر گلشهد

رب انار قصر گلشهد از باغ‌های انار پاوه کرمانشاه تهیه شده است و طعم ملس و بی‌نظیری دارد. این محصول سنتی با رعایت اصول بهداشتی تهیه می‌شود و به بهترین شکل بسته‌بندی می‌شود. در تولید این محصول هیپ افزونی، رنگ و یا نگهدارنده‌ای استفاده نمی‌شود. از این رب انار برای پخت انواع مرغ و ماهی استفاده می‌شود. این محصول در حجم یک کیلویی به قیمت 130 هزار تومان به فروش می‌رسد.

رب انار شیرین هزارجریب – 500 گرم

این رب انار از باغ‌های روستا هزار جریب در استان مازندران تهیه می‌شود. این محصول برای افرادی که رب‌های انارهای شیرین را ترجیح می‌دهند، مناسب است. این رب انار قابلیت استفاده به عنوان چاشنی و هم به عنوان وعده صبحانه را دارد. این محصول در حجم 500 گرمی به قیمت 95 هزار تومان به فروش می‌رسد.

انتهای پیام

مرتبط با : عطر گیلان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز