بهترین برندهای آبمیوه در بازار ایران

آبمیوه‌ها ترکیبات مغذی مانند ویتامین‌ها، مواد معدنی و ترکیبات گیاهی دارند و به بدن کمک می‌کنند که سریع‌تر آن‌ها را جذب کند. آمبیوه‌ها همچنین یکی از بهترین انتخاب‌ها برای افرادی هستند که به میوه و سبزیجات علاقه ندارند. این نوشیدنی‌های محبوب حاوی مقادیری قند هستند و می‌توانند انرژی بدن را تا حدی تامین کنند. بسیاری از برندهای آبمیوه در محصولات خود مواد نگهدارنده و افزودنی استفاده می‌کنند.

کاماپرس در ادامه به معرفی بهترین برندهای تولیدکننده آبمیوه در ایران می‌پردازد:

بهنوش

صنایع غذایی بهنوش یکی از اولین تولیدکننده‌های نوشیدنی در ایران است که از سال 1354 مشغول به فعالیت است. این مجموعه با یک کارخانه و یک خط تولید شروع به کار کرد، ولی امروزه دارای 9 کارخانه و 18 خط تولید مختلف است. بهنوش با کمک تجهیزات پیشرفته تولیدی و بدون استفاده از مواد نگهدارنده، آبمیوه‌های خود را عرضه می‌کند. آبمیوه‌های این برند در انواع مختلف آلوئه‌ورا، دادلی، موهیتو و تاک تولید می‌شوند. این نوشیدنی‌ها بدون نگهدارنده و با قند طبیعی تولید می‌شوند و ویتامین‌های مختلف بدن را تامین می‌کنند.

گلشن

صنایع غدایی گلشن در آذربایجان غربی از سال 1375 در زمینه تولید آبمیوه مشغول به فعالیت است. این مجموعه با استفاده از به روزترین و مدرن‌ترین تجهیزات و امکانات آبمیوه‌های خود را تولید می‌کند. آبمیوه‌های گلشن در طعم‌های مختلف پرتقال، آلبالو، سیب، آناناس، هلو و سایر طعم‎ها تولید می‌شوند. این مجموعه از پاکت‌های هفت لایه کارخانه‌های سوئدی برای بسته‌بندی آبمیوه‌های خود استفاده می‌کند. در آبمیوه‌های گلشن از رنگ‌های مصنوعی و نگهدارنده‌ها استفاده نمی‌شود. به همین دلیل این نوشیدنی‌ها بعد از باز شدن قوطی تا چهار روز مهلت مصرف دارند.

بیشتر بخوانید:

آریاک سفر

سان استار

شرکت زرین جم مارینا از سال 1387 تاسیس شد و با راه‌اندازی کارخانه‌ای به مساحت 100 هزار متر مربع در سال 1391 به بهره‌برداری رسید. این مجموعه با استفاده از فناوری‌ها تکنولوژی‌های جدید و پیشرفته آبمیوه‌ها و نوشیدنی‌های طبیعی خود را در اندازه‌های 200، 240 و 500 میلی‌لیتری در طعم‌های مختلف تولید می‌کند. نوشیدنی‌های کی لیتری سان استار با نام کامبیدام در 24 طعم متنوع تولید می‌شود. نوشیدنی‌های 200 میلی‌لیتری سان استار در دو نوع ساده و پالپ‌دار تولید می‌شود که حس طبیعی بودن بیشتری به مصرف‌کنندگان القا کند.

سن ایچ

شرکت صنایع غذایی عالیفرد در سال 1356 با نام تجاری سن ایچ شروع به کار کرد. این مجموعه با استفاده از پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها آبمیوه‌های خود را تولید می‌کند که به پنج قاره جهان صادر می‌شوند. این مجموعه در سا ل 1392 در دهمین جشنواره ملی قهرمانا صنعت ایران به عنوان یکی از 100 برند برتر ایرانی معرفی شد. آبمیوه‌های سن ایچ در اندازه‌های مختلف برای مصرف تک‌نفره و یا خانواده تولید می‌شوند. بعضی از آبمیوه‌های سن ایچ حاوی پالپ‌های طبیعی است که طرفداران زیادی دارد. آبمیوه‌های سن ایچ در انواع مختلف ممتاز، نکتار، 100 درصد طبیعی و گازدار تولید می‌شوند. همه این محصولات حاوی کلسیم و ویتامین دی هستند و برای استفاده هر گروه سنی مناسب هستند.

تکدانه

برند تکدانه از سال 1362 فعالیت خود را در مرند آذربایجان شرقی آغاز کرد. آبمیوه‌های این مجموعه در انواع مختلف و با بهره‌گیری از ماشین‌آلات مدرن و پیشرفته دنیا تولید می‌شوند. تکدانه در سال 1390 به عنوان یکی از پنج برند برتر شناخته شد. محصولات تکدانه به کشورهای مختلف ژاپن، آمریکا و اروپا صادر می‌شوند. آبمیوه‌های تکدانه در اندازه‌های مختلف و در طعم‌های سیب، موز، پرتقال، انبه، آناناس و آلبالو تولید می‌شوند. یکی از بهترین مزیت‌های این آبمیوه‌ها این است که بدون افزودنی‌های دیگر مانند شکر تولید می‌شوند.

انتهای پیام

مرتبط با : بهنوشتکدانهسان استارسن ایچگلشن
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز