قیمت اجاره ویلا در آمل برای مسافرت آخر هفته

ژیوار

وجود جاذبه‌های دیدنی و بکر مانند کوه دماوند، دریاچه دوخواهران، دشت لار، آبشار شاهان‌دشت و … آمل را به یکی از شهرهای توریستی استان مازندران تبدیل کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

آمل، همه‌ی چشم‌اندازهای مناطق شمالی را در خود جای داده است و به شهر «هزارسنگ»، «شهر آمال و آرزوها» و «بام ایران» شهرت دارد. ‌این شهر از جنوب به استان تهران محدود می‌شود؛ از این رو یکی از گزینه‌های تفریحی برای ساکنین پایتخت نیز به شمار می‌رود. قیمت اجاره ویلا در این شهر از شبی 600 هزارتومان تا 2 میلیون و 800 هزارتومان متغیر است.

کاماپرس در ادامه قیمت اجاره ویلا در آمل را بررسی می‌کند.

* قیمت اجاره یک ویلای 60 متری در آمل اوایل هفته و روزهای تعطیل 600 هزارتومان و در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه شبی 700 هزارتومان است. این ویلا در روستای مزرس، در یک منطقه جنگلی با فاصله 200 متری از رودخانه واقع شده است.  حداکثر ظرفیت برای این ویلا 6 نفر درنظر گرفته شده و فضای حیاط برای پارک‌کردن دو ماشین مناسب است. این ویلا یک اتاق خواب به همراه 6 دست رخت‌خواب دارد. از امکانات آن می‌توان به سیستم سرمایش و گرمایش، آب لوله‌کشی، اجاق‌گاز و کباب‌پز اشاره کرد. یخچال، توالت فرنگی و ایرانی در حیاط، اقلام بهداشتی و مبلمان نیز از دیگر امکانات این اقامتگاه به شمار‌ می‌روند.

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

* قیمت اجاره یک ویلا با متراژ 130 متر در اوایل هفته و روزهای تعطیل 800 هزارتومان و در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه به شبی 900 هزارتومان افزایش می‌یابد. این ویلا در روستای تازه‌آباد با فاصله حدود 15 کیلومتری از شهر آمل قرار دارد. دو اتاق خواب در این ویلا قرار دارد و برای اقامت 10 نفر مناسب است. در یکی از اتاق‌های آن یک تخت دو نفره و در اتاق دیگر 3 دست رخت‌خواب تعبیه شده است. پارکینگ، اجاق‌گاز، یخچال، مبلمان، سیستم سرمایش و گرمایش و غیره از امکانات این اقامتگاه محسوب می‌شوند.

* قیمت اجاره یک ویلای 120 متری مجهز به استخر آبگرم در اوایل هفته 1 میلیون و 700 هزارتومان و در اواخر هفته شبی 2 میلیون و 500 هزارتومان است. این ویلا در طبقه اول یک ساختمان دو طبقه در نزدیکی روستای یوسف‌آباد واقع شده است و حدود 15 کیلومتر با آمل فاصله دارد. استخر سرپوشیده این اقامتگاه به ابعاد 6 در 3 متر، تصفیه اتوماتیک 24 ساعته دارد. این اقامتگاه دارای دو اتاق‌خواب است و هر کدام از آن‌ها مجهز به یک تخت دوخوابه هستند. 5 دست رخت‌خواب نیز در فضای مشترک آن تعبیه شده است. دسترسی به سوپرمارکت و نانوایی نیز از مزایای این ویلا محسوب می‌شود. از جمله امکانات این مکان نیز می‌توان به تلویزیون، اقلام بهداشتی، پارکینگ، میزغذاخوری، کباب‌پز و … اشاره نمود.

* یک ویلای دوبلکس 280 متری در اوایل هفته با قیمت 2 میلیون و 500 هزارتومان و در اواخر هفته با قیمت 2 میلیون و 800 هزارتومان، اجاره داده می‌شود. این اقامتگاه در روستای پاشکالا و در فاصله حدود 10 کیلومتری آمل واقع شده است. این ویلای دو خوابه برای 10 نفر می‌تواند مناسب باشد. هر کدام از اتاق‌خواب‌های آن مجهز به یک تخت دو نفره با یک دست رخت‌خواب است و 3 دست رخت‌خواب نیز در فضای مشترک قرار دارد. آشپزخانه، سالن پذیرایی و حمام در طبقه اول و اتاق‌خواب‌های مستر و دو تراس در طبقه دوم، از امکانات این ویلا محسوب می‌شوند. پارکینگ، اقلام بهداشتی و … نیز از دیگر تجهیزات آن هستند.

انتهای پیام

 

مرتبط با : جاجیگا
نهال گشت
سبیت
روکش مارال
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز