قیمت اجاره ویلا و سوئیت در دماوند

دماوند به دلیل برخورداری از هوایی پاک و مناظر سرسبز همراه با جاذبه‌های دیدنی زیبا همچون غار رودافشان، برج شیخ شبلی، دژ گل خندان، حمام تاریخی محله درویش، دریاچه‌‎های تار و هویر به یکی از مقاصد تفریحی ساکنین تهران و حومه آن تبدیل شده است. قیمت اجاره ویلا و سوئیت در دماوند از شبی 700 هزار تومان تا شبی 17 میلیون تومان متغیر است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

کاماپرس در ادامه به بررسی قیمت اجاره ویلا و سوئیت در دماوند می‌پردازد.

* قیمت اجاره یک سوئیت 20 متری مبله در آبعلی دماوند، در اوایل هفته 600 هزار تومان و در اواخر هفته و تعطیلات شبی 700 هزار تومان است. این سوئیت در طبقه همکف یک ساختمان دوطبقه در 50 کیلومتری تهران واقع شده است. این سوئیت فاقد اتاق خواب بوده و در فضای مشترک آن یک تخت دو‌نفره و یک دست رخت‌خواب تعبیه شده است. این سوئیت می‌تواند برای اقامت یک زوج دونفره بسیار مناسب باشد. یخچال، سیستم گرمایشی، آب لوله‌کشی، اجاق‌گاز و مبلمان ازجمله امکانات این سوئیت محسوب می‌شوند.

* قیمت اجاره یک ویلا دوبلکس 100 متری در دماوند، در اوایل هفته شبی 900 هزار تومان و در آخر هفته و تعطیلات شبی یک میلیون و 200 هزار تومان قیمت دارد. این ویلا تک‌خوابه در منطقه آرام و سرسبز روستای گیلاوند و در حد فاصل 3 کیلومتری مرکز شهر دماوند واقع شده است. تنها اتاق این ویلا دارای یک تخت دونفره و 3 دست رخت‎خواب بوده و در فضای مشترک آن نیز 3 دست رخت‌خواب تعبیه شده است. این ویلا می‌تواند برای اقامت 4 تا 8 نفر مناسب باشد. این ویلا دارای پارکینگ، سیستم سرمایش و گرمایش، تلویزیون، کباب‌پز، تلویزیون، آب لوله‌کشی، اجاق‌گاز و مبلمان است.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

* اجاره یک ویلا باغ در دماوند، در اوایل هفته شبی یک میلیون و 200 هزار تومان و در اواخر هفته و تعطیلات یک میلیون و 400 هزار تومان است. این ویلا باغ 40 متری تک‌خوابه، در منطقه‌ای سرسبز و آرام روستای حصار و در حد فاصل 6 کیلومتری مرکز شهر دماوند واقع شده است. تنها اتاق این ویلا دارای دو دست رخت‌خواب بوده و در فضای مشترک آن 3 دست رخت‌خواب برای استراحت سایر میهمانان تعبیه شده است. این ویلا ظرفیتی برابر با 4 تا 6 نفر دارد. از دیگر ویژگی‌های این ویلا می‌توان به یخچال، سیستم سرمایش و گرمایش، اجاق‌گاز، مبلمان، تلویزیون و آب لوله‌کشی اشاره کرد.

* قیمت اجاره یک ویلا 300 متری دوخوابه در آبسرد دماوند، در اوایل هفته شبی 2 میلیون و 500 هزار تومان و در اواخر هفته و تعطیلات 3 میلیون تومان است. این ویلا دوخوابه می‌تواند برای اقامت 4 الی 6 نفر مناسب باشد. یک اتاق این خانه به یک تخت دونفره و دیگری به دو دست رخت‌خواب مجهز شده است. وجود پارکینگ، مبلمان، یخچال، تلویزیون، کباب‌پز، اقلام بهداشتی، اجاق‌گاز و سیستم سرمایشی و گرمایشی از دیگر مزایا این ویلا به حساب می‌آیند.

* قیمت یک ویلا مجهز به استخر و آلاچیق در آبسرد دماوند، در اوایل هفته شبی 8 میلیون و 800 هزار تومان و در اواخر هفته و تعطیلات شبی 10 میلیون و 800 هزار تومان است. این ویلا تریپکلس 400 متری سه‌خوابه تا 20 نفر ظرفیت دارد. از جمله امکانت تفریحی عالی آن می‌توان به وجود پی‌اس4، میز پینگ‌پنگ، فوتبال‌دستی و استخری به ابعاد 5 در 3 متر با عمق 1.8 مجهز به تصفیه اتوماتیک اشاره کرد. حیاط زیبای این ویلا دارای آلاچیق مجهز به شومینه، میز و صندلی و آبنما بوده که میهمانان می‌توانند اوقات خوشی را در آن سپری کنند. هر سه اتاق این ویلا به تخت‌های دونفره مجهز شده است و در فضای مشترک آن 6 دست رخت‌خواب برای استراحت سایر میهمانان درنظرگرفته شده است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز