هتل های لوکس و نوساز شهر آمل چه ویژگی هایی دارند؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

در صورتی که مسافری مایل به دیدن تمامی زیبایی‌های شمال کشور به صورت یکجا باشد، احتمالا به آمل سفر خواهد داشت. مسافران این شهر شمالی کشور، به فاصله 20 دقیقه از مرکز شهر تمامی جاذبه‌های طبیعی اعم از رودخانه، دریا، شالیزار، جنگل و کوهستان را مشاهده خواهند کرد. این شهر همواره پر از مسافر است و توریست‌های زیادی از آن بازدید دارند. به همین دلیل قبل از سفر به آن بهتر است رزرو هتل انجام شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، مردم آمل به هر سمت که نگاه کنند، درخت و گل و گیاهان زیادی را مشاهده خواهند کرد. تعداد زیادی روستا در اطراف شهر آمل قرار گرفته که طبیعت منحصر به فرد خود را دارند و کمتر در معرض تغییر و تحول انسانی قرار گرفته‌اند. این شهر سرشار از درختان و سبزه زارهای زیبا و آبشارهای بی‌نظیر است که در انظار مسافران جذاب هستند. آب گرم لاریجان، قله دماوند، آتشکده آمل، پارک جنگلی میرزا کوچک خان، جنگل بلیران، منطقه حفاظت شده لار و آبشار آب مراد از جمله جاذبه‌های دیدنی شهر آمل هستند که نظر هر مسافری را به خود جلب می‌کنند. این شهر زیبای شمالی نیز از لحاظ غذایی بسیار غنی است. غذاهایی مثل اردک جوجه، کته آملی، سبزی پلو محلی، کتلت و کهی پلا از جمله غذاهای خوش رنگ و لعاب آمل هستند. در صورتی که مایل به رزرو هتل در آمل و سفر به این منطقه و بازدید از جاذبه‌های آن هستید بهتر است به صورت آنلاین این کار را انجام دهید.

هتل المپیک شمال

از هتل‌های نوساز آمل با امکانات رفاهی مناسب، هتل المپیک شمال است که سال 1395 در مجموعه دانشگاهی پردیس شمال افتتاح شد. این هتل در فاصله 5 کیلومتری شهر آمل قرار دارد ولی به دلیل دسترسی مناسب به آثار و جاذبه‌های طبیعی و گردشگری آمل و قرار گرفتن ساختمان آن در یک فضای سبز و چشم نواز نظر مسافران زیادی را به خود جلب کرده است. هتل المپیک 29 واحد اقامتی دارد که شامل اتاق‌های یک تخته تا سه تخته است و تمامی آن‌ها امکانات و وسایل رفاهی و مناسب مسافران را دارند. ویو اتاق‌های هتل المپیک شمال یا جنگل یا محوطه است. این هتل سه ستاره امکانات مناسبی دارد که از جمله آن می‌توان به رستورانش اشاره کرد. رستوران هتل المپیک با دکوراسیون شیک و مناسب آماده پذیرایی از 90 نفر است. در صورتی که مسافران به منظور دیدارهای کاری و دوستانه به آمل سفر کرده باشند، می‌توانند سالن کنفرانس هتل المپیک را رزرو کرده و جلسات و گردهمایی خود را در آنجا برگزار کنند.

راز آسمان پایتخت

هتل اکسین

در صورتی که مایل به اقامت در یک هتل لوکس با امکانات رفاهی مناسب در شهر امل باشید، هتل اکسین گزینه مناسبی محسوب می‌شود. این هتل در کیلومتر چهار جاده آمل به تهران در سال 1397 افتتاح شد. هتل سه ستاره اکسین آمل 21 واحد اقامتی دارد که چشم انداز آن‌ها یا رو به شهر یا مناظر اطراف است. مسافران به منظور اقامت در هتل اکسین امکان رزرو اتاق‌های دو یا سه تخته را دارند. اگر مسافران مایل به داشتن اتاقی لوکس با امکانات بی‌نظیر باشند بهتر است سوئیت سه تخته رویال این مجموعه را رزرو کنند. این هتل در مجاورت پارک جنگلی هلومسر قرار گرفته که در منطقه کم نظیر است. هتل اکسین دارای مرکز خرید، سالن همایش، کافی شاپ و رستوران سرباز بزرگ است و فضای آن برای دیدارها و قرارهای دوستانه و کاری مناسب به نظر می‌رسد.

در صورتی که مایل به رزرو آنلاین هر یک از این دو هتل هستید کافی است به وبسایت سفرانه مراجعه کرده و با تخفیف مناسبی اتاق مورد نظر خود را در این دو هتل یا هتل‌های دیگر رزرو کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : سفرانه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز