قیمت آپارتمان 90 متری در محدوده ونک چند شد؟

قیمت آپارتمان 90 متری در محدوده ونک-کاماپرس
ژیوار

برخورداری از مراکز تجاری متعدد، مراکز درمانی، کافه رستوران‌ها و غذاخوری‌های متنوع، سازمان‌ها و نهادهای دولتی و جمعه‌های خلوت و آرام از ویژگی‌های ونک محسوب می‌شود. زندگی در ونک با دسترسی‌های بسیار خوب، مجاورت با بهترین مراکز خرید تهران، نزدیکی به مراکز تفریحی مختلف و البته ترافیک مراکز تجاری همراه است.

قیمت خانه در ونک به دلیل بافت تجاری این محله گران است به طوری که هم اکنون در شرایط رکود بازار مسکن تهران آپارتمان‌های 90 متری ونک حدودا از 10 تا 15 میلیارد تومان قیمت‌گذاری می‌شوند.

کاماپرس در این گزارش 5 آپارتمان 90 متری در ونک را معرفی می‌کند.

آپارتمان 90 متری خوش نقشه

قیمت یک واحد 90 متری فول امکانات در ونک 10 میلیارد تومان تعیین شده است. این واحد از دو اتاق خواب‌ جادار و سالن قابل چیدمان بهره می‎‌برد. واحد ذکر شده خوش نقشه بوده و حتی در اتاق خواب‌ها نیز نورگیر است. این واحد در طبقه دوم ساختمان و در یک موقعیت مکانی آرام قرار دارد.

قیمت آپارتمان بازسازی شده فول امکانات

قیمت یک آپارتمان 90 متری ساخت 1384 در ونک در حالی که بازسازی شده 11 میلیارد تومان است. این واحد دو خواب فول امکانات بوده و از آسانسور، پارکینگ و انباری استفاده می‌کند. واحد ذکر شده در طبقه پنجم ساختمان قرار گرفته و از ویو خوبی برخودار است.

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

آپارتمان 90 متری دو خواب در ونک

یک واحد 90 متری خوش نقشه در ونک با امکانات کامل و دو اتاق خواب استاندارد 10 میلیارد و 600 میلیون تومان قیمت دارد. این واحد در طبقه دوم یک ساختمان پنج طبقه قرار گرفته و ساخت 1392 است. دسترسی محلی بسیار خوب و برخورداری از سرایدار مقیم در ساختمان از مزایای این آپارتمان به شمار می‌رود.

قیمت آپارتمان سه خواب در ونک

یک آپارتمان 90 متری سه خواب در ونک با قیمت 12 میلیارد و 500 میلیون تومان به فروش می‎‎‌رسد. این واحد که در سال 1396 ساخته شده اما کلیدنخورده است. آپارتمان مد نظر فول امکانات بوده و از نگهبانی 24 ساعته نیز بهره می‌برد. این واحد در طبقه چهارم ساختمان قرار گفته و از دو طرف نیز نورگیر است.

قیمت آپارتمان نوساز در ونک

قیمت یک واحد 90 متری نوساز و کلید نخورده در ونک 15 میلیارد و 350 میلیون تومان است. این واحد در طبقه پنجم ساختمان و در یکی از بهترین نقاط محله ونک قرار داد. آپارتمان مد نظر ساخت 1402 و دو خواب است. این واحد از امکانات کامل از جمله تراس بزرگ و قابل چیدمان استفاده می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : دیوار
نهال گشت
تهران آهن
روکش مارال
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز