قیمت آپارتمان 60 متری در کیش

قیمت آپارتمان 60 متری در کیش-کاماپرس
ژیوار

کیش با برخورداری از مراکز خرید و فروشگاه‌های متعدد، جاذبه‌های گردشگری فراوان و فضایی آرام و بدون آلودگی هوا به عنوان یکی از مقاصد گردشگری محبوب در کشور شناخته می‌شود. در این شهر بازار مسکن نیز به دلیل قرار گرفتن در جزیره‌ای محدود و فضایی کوچک، پویا و پررونق است. قیمت آپارتمان در کیش بسته به عوامل مختلفی چون نزدیکی به دریا، سال ساخت و امکانات ساختمان متغیر است.

کاماپرس در این گزارش 5 آپارتمان 60 متری در کیش را معرفی می‌کند.

آپارتمان 60 متری نورگیر در کیش

یک آپارتمان ۶۰ متری نورگیر در کیش با قیمت ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. آپارتمان در سال ۱۳۸۲ ساخته و در سال ۱۳۹۸ بازسازی شده است. کل ساختمان دو طبقه است و واحد ذکر شده در طبقه اول آن قرار گرفته است؛ بنابراین ساختمان آسانسور ندارد. این آپارتمان دو خواب دارای پارکینگ است، به مراکز خرید دسترسی خوبی دارد و در کوچه‌ای نسبتاً آرام واقع شده است.

آپارتمان 60 متری دو خواب درکیش

آپارتمانی ۶۰ متری در کیش که در سال ۱۳۹۶ ساخته شده است با قیمت ۴ میلیارد ۳۲۰ میلیون تومان و به عبارتی هر متر ۷۲ میلیون تومان فروخته می‌شود. تراس، آسانسور و پارکینگ از جمله امکانات این واحد به شمار می‌رود. آپارتمان دو اتاق خواب دارد و در طبقه اول یک ساختمان سه طبقه واقع شده است.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

آپارتمان 60 متری ساخت 1392 در کیش

یک واحد آپارتمان ۶۰ متری دو خواب در کیش با قیمت ۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. ساختمان در سال ۱۳۹۲ ساخته شده است و  واحد مورد نظر در طبقه اول آن قرار دارد. این واحد دارای تراس آسانسور و پارکینگ است. موقعیت مکانی این آپارتمان خوب است و به مراکز خرید و امکانات و خدمات رفاهی دسترسی دارد.

آپارتمان 60 متری خوش نقشه در کیش

یک آپارتمان ۶۰ متری ساخت ۱۳۹۷ در کیش ۵ میلیارد و 400 میلیون تومان قیمت گذاری شده است. این آپارتمان بسیار خوش نقش و نورگیر است. واحد ذکر شده در طبقه دوم یک ساختمان سه طبقه قرار گرفته است و دارای یک اتاق خواب است. آسانسور، پارکینگ و انباری از امکانات این ساختمان برای رفاه حال ساکنان است.

آپارتمان 60 متری در مرکز شهر کیش

یک واحد آپارتمان ۶۰ متری واقع در مرکز شهر جزیره کیش ۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده است. این واحد آماده بازدید و بسیار خوش نقشه است. آپارتمان یک خواب است در سال 1395 به بهره‌برداری رسیده است. واحد ذکر شده در طبقه ساختمان قرار دارد و از پارکینگ و انباری برخوردار است.

انتهای پیام

نهال گشت
سبیت
آریاپی
تهران آهن
آهن رویال
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز