قیمت آپارتمان 100 متری در کیش چند؟

خانه در کیش-
تورهای مسافرتی لحظه آخر

خرید خانه در جزیره کیش برای اغلب افرادی که به فکر سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت و حتی بلندمدت هستند، انتخاب مناسبی است. شرایط خاص این جزیره مرجانی باعث شده خرید ملک، مثل نگین انگشتری با ارزش باشد چراکه بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند سرمایه خود را به خانه و آپارتمان در این منطقه آزاد تبدیل کنند؛ البته این نکته را هم باید در نظر گرفت که برای خرید خانه و یا آپارتمان در کیش باید با جیب پر راهی این جزیره شد.

کاماپرس در ادامه این گزارش 5 مورد آپارتمان 100 متری در کیش را با جست‌وجو در سایت‌های اینترنتی معرفی می‌کند.

فاز دو شهرک صدف؛ بهترین منطقه از نگاه کیشوندان

یکی از بهترین مناطق مسکونی در کیش هم بنا به گفته کیشوندان و حتی مسافران، فاز دو شهرک صدف است که قیمت یک واحد آپارتمان 100 متری دو خواب حدودا 16 سال ساخت، در این شهرک 10 میلیارد تومان قیمت‌گذاری می‌شود.

 

خرید خانه در کیش-کاماپرس

همچنین یک واحد آپارتمان دو خوابه طبقه اول و فول امکانات در فاز 7 صدف حدودا متری 135 میلیون برای فروش آگهی شده است. یعنی برای یک آپارتمان 105 متری، در این منطقه باید بیش از 14 میلیارد تومان هزینه کرد.

بیشتر بخوانید:

قیمت مناسب آپارتمان در مجتمع نیلوفر

در مجتمع لیلیوم نیلوفر 10، یک واحد آپارتمان 102 متری تازه ساخت آگهی شده که این واحد دو سرویس بهداشتی و آسانسور، پارکینگ و انباری دارد. قیمت هر متر مربع در این منطقه تقریبا 115 میلیون است و قیمت تمام‌شده این آپارتمان، 11 میلیارد و 730 میلیون تومان است.

قیمت هر متر مربع در برج‌های طلایی منطقه مرجان کمی بالاتر است و تا متری 220 میلیون تومان می‌رسد. در این برج‌ها، یک آپارتمان 100 متری یک سال ساخت با آسانسور و پارکینگ 22 میلیارد تومان قیمت می‌خورد. در امکانات این واحد هم، تراس کاربردی و قابل چیدمان و ویوی بی‌نظیر به ساحل جزیره ذکر شده است.

خرید آپارتمان در برج اطلس کیش

برج اطلس یکی از برج‌های مسکونی جزیره کیش است که قیمت هر متر مربع در این برج حدودا 275 میلیون تومان است و یک واحد 105 متری 15 سال ساخت، با آسانسور و پارکینگ، 29 میلیارد تومان قیمت دارد. طبق آگهی، این واحد روف گاردن دارد و مانند برج مرجان مشرف به خلیج‌فارس است.

انتهای پیام

مرتبط با : آسمان هومبهکیشکیش استیت
آریاپی
آهن رویال
رایانه کمک
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز