فیلتر خودرو اصل و باکیفیت چه ویژگی‌ هایی دارد؟ + لیست قیمت فیلتر کاج

فیلتر خودرو-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

هر خودرو دارای چهار نوع فیلتر ضروری و مهم است که نقش بسیار مهمی در افزایش عمر مفید قطعات خودرو و همچنین کاهش میزان ورود آسیب به آن‌ها دارند؛ این چهار نوع فیلتر شامل فیلتر هواکش، فیلتر روغن، فیلتر سوخت و فیلتر کابین است.

به گزارش کاماپرس به نقل از بهران فیلتر، فیلتر خودرو یکی از قطعات ارزان قیمت و مقرون به صرفه در خودرو محسوب می‌شود؛ با وجود این توجه به کیفیت فیلتر برای اطمینان از عملکرد مناسب آن از اهمیت بالایی برخوردار است. شرکت تولیدی فیلتر کاج یکی از برندهای معتبر و با کیفیت برای خرید انواع فیلتر است.

در ادامه به معرفی محصولات این مجموعه و همچنین ارائه لیست قیمت فیلتر کاج می‌پردازیم.

خرید فیلتر روغن کاج فیلتر

فیلتر روغن کاج وظیفه تصفیه جریان ورودی روغن به موتور و حذف آلاینده‌هایی چون خاک، ذرات فلزی و غیره را دارد. انواع فیلتر روغن در لیست قیمت فیلتر کاج شامل انواع فیلتر روغن برای دو دسته خودروهای سبک و سنگین و متناسب با مدل هر نوع خودرو است.

فیلتر روغن کاج از بالاترین ویژگی‌های کیفی از جمله قابلیت جداسازی ذرات و آلودگی‌های روغن، مقاومت بالا در مقابل فشار و پارگی، قابلیت تحمل فشار بالای محفظه فیلتر روغن، آب‌بندی مناسب و داشتن سوپات اطمینان برخوردار است.

راز آسمان پایتخت

خرید فیلتر هوا کاج فیلتر

مهم‌ترین کارکرد فیلتر هوا کاج علاوه بر کمک به عملکرد بهتر خودرو و جلوگیری از ورود آسیب به موتور، صرفه جویی در مصرف سوخت و کاهش هزینه‌های ناشی از آن است. انواع فیلتر هوا در لیست قیمت فیلتر کاج نیز شامل دو نوع فیلتر هوای درونی و فیلتر هوای بیرونی برای خودروهای سبک و خودروهای سنگین است.

ویژگی‌های کیفی فیلتر هواکش کاج شامل استفاده از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت، استفاده از مقادیر کافی مواد اولیه، استفاده از تجهیزات و ابزارآلات پیشرفته در فرایند ساخت و برخورداری از نماد استاندارد است.

خرید فیلتر سوخت کاج فیلتر

فیلتر سوخت کاج فیلتر نیز وظیفه تصفیه سوخت وارد شده به موتور خودرو و حذف ناخالصی‌های آن را بر عهده دارد. انواع فیلتر سوخت در لیست قیمت فیلتر کاج شامل فیلتر گازوئیل و فیلتر آبگیر گازوئیل برای مدل‌های مختلف خودرو است.

مهم‌ترین ویژگی فیلتر سوخت کاج استفاده از متریال با کیفیت در ساخت عامل تصفیه کننده سوخت است که موجب افزایش عملکرد موتور و کاهش هزینه‌های تعمیر فیلتر می‌شود.

دیگر انواع فیلتر خودرو در فیلتر کاج

علاوه بر این فیلترها که فیلترهای ضروری و اصلی محسوب می‌شوند، فیلترهای دیگری نیز برای عملکرد هرچه بهتر خودروهای سبک و سنگین در لیست قیمت فیلتر کاج به چشم می‌خورد؛ از جمله این فیلترها می‌توان به فیلتر آب، فیلتر رطوبت گیر، فیلتر گیربکس و فیلتر هیدرولیک اشاره کرد.

خرید از نمایندگی کاج فیلتر

شرکت تولیدی فیلتر کاج با بهره‌مندی از پیشرفته‌ترین تجهیزات و همچنین با برخورداری از تخصص مهندسین مجرب و متخصص به تولید انواع فیلتر خودرو می‌پردازد. مجموعه فیلتر کاج به هدف رضایت مشتریان خود، دارای سیستم کنترل و تضمین کیفیت محصولات خود مطابق با استانداردهای روز دنیا است.

مزایا و خدمات ویژه مشتریان در شرکت فیلتر کاج

شرکت فیلتر کاج به ساخت و عرضه محصولاتی با بالاترین کیفیت و استانداردهای دنیا، موفق به دریافت گواهینامه‌های سیستم مدیریت کیفیت (ISO 9001) از DQS آلمان و IQnet برای تولید انواع فیلترهای خودروهای سبک، فیلترهای خودروهای سنگین و انواع فیلترهای صنعتی شده است.

خدمات ویژه این مجموعه برای مشتریان شامل قرار دادن تمامی محصولات تحت پوشش بیمه ایران، تولید فیلترها با بالاترین استانداردها و مواد اولیه برای داشتن هوایی پاک و زمینی سبز و همچنین ایجاد نمایندگی‌های متعدد و پخش محصولات در تمام شهرهای ایران است.

اگر به دنبال خرید انواع فیلتر خودرو با کیفیت هستید، لیست کد فنی فیلتر کاج برای برخی از محصولات و فیلترهای پرفروش این مجموعه در ادامه آمده است؛

بهران فیلتر-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : بهران فیلتر
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز