فیس ‌لیفت خودرو چیست و چه مزایایی دارد؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

 فیس‌لیفت در صنعت خودروسازی به معنی تغییرات نه‌چندان گسترده در ظاهر یا کابین اتومبیل است. معمولا بعد از چند سال استفاده از خودروها، ظاهر آن‌ها قدیمی می‌شود و اعمال تغییرات می‌تواند باعث جذابیت ظاهری شود. ساخت خودرو جدید یک فرآیند پرهزینه‌ است و در نتیجه خودروسازان ترجیح می‌دهند که تغییرات کوچکی را در مدت زمان کوتاهی در محصولاتشان ایجاد کنند. استفاده از خدمات فیس‌لیفت در حال حاضر پرطرفدار است و معمولا برای ایجاد تنوع در خودروها از آن‌ استفاده می‌شود. “اتوشناس” یکی از مجموعه‌هایی است که به ارائه انواع خدمات فیس‌لیفت خودرو می‌پردازد.

کاماپرس در این گزارش به بررسی مزایای فیس‌ لیفت کردن خودرو در اتوشناس پرداخته است.

جذابیت فیس‌لیفت خودرو

یکی از دلایل محبوبیت و جذابیت فیس‌لیفت خودرو، همگام شدن با تکنولوژی و و فناوری‌های روز است؛ به همین دلیل بسیاری از خودروسازان به این موضوع بها می‌دهند و هزینه زیادی برای آن در نظر می‌گیرند.

فیس‌لیفت خودرو معمولا تغییراتی در قطعات سپر، چراغ‌ها و جلوپنجره‌ ایجاد می‌کند. البته باید در نظر داشت که با این کار، تغییراتی در قسمت‌های داخلی خودرو نیز ایجاد می‌شود. تغییر در تزئینات و سیستم تودوزی یا طراحی جدید سیستم تهویه هوا از مواردی است که معمولا در فیس‌لیفت خودرو انجام می‌شود.

همچنین در بعضی از موارد، فیس لیفت ممکن است شامل به‌روزرسانی موتور و گیربکس و لوازم جانبی ایمنی آن شود. معمولا شرکت‌های تولیدی، خودرو‌های هم‌خانواده را با نشانه‌های ظاهری و فنی پرفروش‌ترین خودروها فیس‌لیفت می‌کنند و آنها را دوباره به بازار عرضه می‌کنند که این تغییرات اساسی در طراحی تا حد زیادی باعث افزایش فروش خودروهای هم‌خانواده می‌شود. فیس‌لیفت خودرو در انواع مختلفی انجام می‌شود که در ادامه آمده است.

راز آسمان پایتخت

فیس لیفت خورو - کاماپرس

فیس‌لیفت ماژور

در فیس‌لیفت ماژور، تغییرات کلی و عمده‌ای در خودرو ایجاد می‌شود؛ با این حال پلتفرم کلی اتومبیل تغییری نمی‌کند. در این نوع از فیس‌لیفت، تغییرات شامل درون کابین و نمای خودرو نیز می‌شود و طراحی آن‌ها تغییرات عمده‌ای پیدا می‌کند. در این نوع از فیس‌لیفت ممکن است ساختمان اصلی خودرو دست‌نخورده باقی بماند، ولی فضای داخل کابین و نمای ظاهری دچار تغییرات زیاد شود. به طور کلی هدف از این نوع فیس‌لیفت، تغییر هویت خودرو است.

فیس‌لیفت مینور

در فیس‌لیفت مینور، تغییرات بسیار کوچک و جزئی در طراحی خودرو انجام می‌شود. فیس‌لیفت مینور کم‌هزینه‌تر از سایر فیس‌لیفت‌ها بوده و در بسیاری از موارد، تغییرات اعمال ‌شده غیرقابل تشخیص است. این نوع تغییرات می‌تواند طراحی گرافیکی مجدد چراغ‌ها یا بزرگ و کوچک شدن سپر را در بر گیرد. در فیس‌لیفت مینور، هویت خودرو تا حد زیادی حفظ می‌شود.

فیس لیفت خودرو - کاماپرس

فیس‌لیفت ریدیزاین

فیس‌لیفت ریدیزاین یا طراحی مجدد، تغییرات همه‌جانبه و کلی خودرو را در بر می‌گیرد؛ تا حدی که هیچ نشانه‌ای از نسخه قبلی در آن دیده نشود؛ بنابراین این نوع فیس‌لیفت شامل تغییرات کلی در پلتفرم و هویت خودرو از جمله شاسی‌ها، سیستم تعلیق، ترمز و داخل کابین می‌شود. معمولا خودروسازان از این نوع فیس‌لیفت برای محصول جدید در خط تولید و حضور طولانی‌مدت در بازار استفاده می‌کنند.

مزیت فیس‌لیفت خودرو در اتوشناس

افراد با استفاده از خدمات فیس‌لیفت خودرو در اتوشناس، حق انتخاب وسیعی دارند و می‌توانند با کم‌ترین هزینه، نتیجه دلخواه را به دست آورند. همچنین متقاضیان در صورت تمایل می‌توانند، از طرح‌های پرداخت اعتباری استفاده کرده و هزینه را طی چهار قسط بپردازند. متخصصان و کارشناسان این مجموعه با استفاده از به‌روزترین تکنولوژی‌ها و تجهیزات اقدام به ارائه خدمات می‌کنند و همه قطعات و خدمات ارائه‌شده در این مجموعه دارای ضمانت شش ماهه یا 5000 کیلومتر کارکرد هستند که این ضمانت دو برابر میزان مصوب اتحادیه است. همچنین برای راحتی مشتریان در مدت زمان انجام فیس‌لیفت، خودروی دیگری در اختیار آنان قرار می‌گیرد.

فیس لیفت خودرو-کاماپرس

اتوشناس

مجموعه اتوخسروانی که دارای 51 سال سابقه در زمینه فروش خودرو است، در سال 1399 اقدام به تاسیس اتوشناس کرد. متخصصان اتوشناس در حال حاضر در زمینه ارائه انواع خدمات مشاوره و کارشناسی به افراد فعالیت می‌کنند. همچنین این مجموعه در زمینه فروش انواع قطعات خودرو و ارائه خدمات محافظتی کاور و سرامیک و همچنین تیونینگ نیز مشغول فعالیت است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت این مجموعه به آدرس https://autoshenas.com مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : اتوشناس
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز