فورد با تولید یک وانت به جنگ تسلا می رود

ژیوار

وانت پیکاپ فورد F-150 لایتنینگ اولین وانت تمام برقی این کمپانی نام آشنای آمریکایی است که برای جنگ با تسلا وارد بازار شده است.

به گزارش کاماپرس، در جامعه روستایی میشیگان، جایی که نیکلاس اشمیت زندگی می‌کند، وانت‌های پیکاپ برای گذران زندگی ضروری هستند. روز پنجشنبه، اشمیت و شهری که او وطنش می‌نامد، با تولید اولین پیکاپ برقی فورد، به نام F-150 Lightning تاریخ‌ساز شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ خودرویی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

اشمیت، مدیر ارشد فناوری یک استارتاپ بهینه‌سازی شبکه، می‌گوید که لایتنینگ جایگزین F-150 گازسوز می‌شود. اشمیت معتقد است که این محصول جدید، جایگزین محصولات مشابه تسلا خواهد شد.

دریان سفر امید

اشمیت می‌گوید: «وقتی چند سال پیش تسلا را خریدم، خانواده‌ام به‌عنوان کشاورز واقعاً نگران بودند و آن را نمی پذیرفتند. بنابراین وقتی وانت‌هایی که قرار بود خودروهای برقی باشند بیرون آمدند، گفتم، هر کدام زودتر بیاید، آن را می‌خرم.»

بیش از 40 سال است که شرکت فورد در صدر پرفروش‌ترین محصولات خودرویی ایالات متحده قرار دارد. تاکنون، این شرکت بیش از 900 هزار پیکاپ‌های سری F را به فروش رسانده است که باعث ایجاد درآمدی بالغ بر 40 میلیارد دلار شده است.

ماه گذشته، در یک خبر روی جلد مجله بیزینس ویک، مدیر عامل این شرکت، جیم فارلی، ورود لایتنینگ را به روزهایی تشبیه کرد که فورد در حال عرضه مدل A، جانشین اولین خودروی مقرون به صرفه بود.

صعود کهکشانی تسلا به با ارزش‌ترین خودروساز جهان، فورد و دیگر خودروسازان معتبر را در چند سال گذشته مغلوب خود کرده است.

پربازیدترین ویدیوها را ببنید:

انتهای پیام

مرتبط با : تسلافورد
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز