فروکش تب بازار و توقف دلار در کانال ۲۵ هزار تومان

تورهای مسافرتی لحظه آخر

قیمت دلار در بازار داخلی، که اواسط دیروز تا کانال 26 هزار تومانی هم صعود کرد، امروز با نرخ 25 هزار و 764 تومانی بازگشایی شد. در حال حاضر قیمت این ارز خارجی با کاهش 300 تومانی در مقایسه با دیروز، به 25 هزار و 429 تومان رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ ارز و دلار اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، روز گذشته به دلیل اخبار منتشر شده از بازار هرات و نامطمئنی درباره احیای برجام، قیمت ارز رشد قابل توجهی پیدا کرد. اما امروز با افزایش کنترل بانک مرکزی بر این بازار، اندکی این تب و تاب فروکش کرد و موجب کاهش قیمت دلار شد. با انتشار اخبار برخی رسانه‌های غربی نسبت به عدم تمایل طرف ایرانی برای به نتیجه رسیدن مذاکرات برجام، انتظارات در بازار دلار تغییر کرد. به این ترتیب زمینه برای افزایش خریدهای بازیگران ارزی فراهم شد. در این میان برخی از نوسان گیران هم سعی بر جوسازی و افزایش نرخ این ارز داشتند.

طبق اخبار نیویورک تایمز، مقامات دولت بایدن نگران هستند که با روی کار آمدن دولت جدید در ایران، تقاضاهای تازه‌ای از سمت تهران در مذاکرات مطرح شود. در حال حاضر قیمت دلار پشت مرز حساس قیمتی 25 هزار و 800 تومانی قرار دارد و اندکی از نگرانی‌ها برای رشد کاذب قیمتی این اسکناس کم شده است.

راز آسمان پایتخت

نوسان گیران حریف بازار ساز نشدند!

نوسان گیران انتظار داشتند لااقل حواله درهم باعث حرکت و ماندن دلار در کانال‌های قیمتی بالاتر شود. اما این نیروی محرکه هم توان چنین کاری را نداشت. روز گذشته بازارساز سعی کرد از طریق نزدیک کردن قیمت صرافی‌های بانکی به بازار، مانع از افزایش شدت نوسان بازار شود. در واقع نقشه نوسان گیران خنثی شد.

طبق دیدگاه عده‌ای از صاحب نظران و فعالان، بازار ساز به دنبال عرضه ارز از کانال‌های قیمتی بالاتر است و طی روزهای آتی قیمت دلار را تعدیل خواهد کرد.

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز