فروش کیلویی گوشی موبایل متوقف شد

دستگاه قضایی، فروش کیلویی و غیرحرفه‌ای کالاهایی مانند تلفن همراه، تبلت و لپ تاپ را ممنوع کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار گوشی موبایل اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از ایرنا، هر دستگاه از این کالاها، ارزش مالی جداگانه‌ای دارد؛ از این رو، با ورود دستگاه قضایی، سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی از فروش کیلویی آن‌ها، منع شد.

پنجشنبه گذشته نشست تخصصی بررسی وضعیت و مشکلات فرایند مبارزه با قاچاق کالا و مسائل مربوط به اموال تملیکی با حضور رئیس دستگاه قضا برگزار شد.

اخبار مرتبط را دنبال کنید:

آریاک سفر

در بخشی از این نشست، عباس پوریانی حاکم شرع سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، از یک اتفاق عجیب در امور اداری این سازمان خبر داد. به گفته وی، واحد تحویل‌گیری در اموال تملیکی به کیلو است و حتی تلفن همراه هم کیلویی تحویل داده می‌شود. مثلا تحویل صد کیلو موبایل!

پس از این ماجرا، دیروز، شنبه، حاکم شرع اموال تملیکی، دستور توقف فروش کیلویی کالاهایی مانند تلفن همراه را صادر کرد؛ پوریانی با صدور دستوری، درخواست فروش ۸۳ کیلوگرم تلفن همراه را ملغی کرده و به منظور جلوگیری از هرگونه سو استفاده، درخواست مورد اشاره را جهت اصلاح رویه و رفع نواقص اعاده می‌کند.

در این دستور، تاکید شده است: برای مواردی نظیر تلفن همراه، تبلت، لپ تاپ و …، نوع، مدل، سریال و نیز تعداد آن‌ها باید بصورت واضح مشخص شود.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز