گوشی ارزان و جدید موتورولا چند؟

لست سکند

موتورولا یک موبایل رده متوسط ارزان قیمت را با نام «موتو E30» به بازار عرضه کرد. این مدل گوشی 137 دلار، 3 میلیون و 836 هزار تومان، قیمت دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار موبایل اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از مهر، این دستگاه موبایل دارای باتری 5 هزار میلی آمپری است و عمر هر دور شارژ آن به 40 ساعت می‌رسد. سیستم عامل به کار رفته در این موبایل، اندروید 11 نسخه GO اعلام شده است. تراشه این گوشی T700 است و 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی دارد. ضمنا تراشه به کار رفته در این مدل گوشی موتورلا توسط شرکت یونی‌ساک ساخته شده است. طبق اعلام شرکت سازنده، امکان اضافه کردن یک کارت حافظه خارجی به این موبایل وجود دارد که حافظه آن را تا یک ترابایت ارتقا می‌دهد.

یکی از سه دوربین پشتی موبایل، دقت 48 مگاپیکسلی دارد. ضمن اینکه که دوربین سلفی آن هم 8 مگاپیکسل است و برای تصویربرداری خوب به نظر می‌رسد. این مدل گوشی موتورلا از اینترنت 4G پشتیبانی می‌کند و دارای اسکنر اثر انگشت هم هست. محل این اسکنر در پشت گوشی قرار دارد. طبق اعلام شرکت سازنده، این مدل گوشی در برابر گرد و غبار مقاوم است.

راز آسمان پایتخت

اخبار روز دنیای تکنولوژی را دنبال کنید:

شرکت موتورولا در چه زمینه‌هایی فعالیت دارد؟

موتورلا یک برند نام آشنای قدیمی آمریکایی در زمینه ساخت سخت افزار، ریزپردازنده، تلفن همراه و دیگر ملزومات مربوط به موبایل است. گران‌ترین گوشی‌های بازار ایران در دهه 80 مربوط به این برند بود. البته هنوز هم بعضی تلفن همراه تولیدی این شرکت کیفیت و قیمت بالایی دارند. انواع مدل‌های موتوZ و G برند موتورولا در بازارهای موبایل ایران وجود دارند و قابل خریداری هستند.

اکنون موتورلا اقدام به تولید و عرضه یک گوشی رده متوسط با کیفیت مناسب کرده است. طبق اطلاعات موجود این گوشی اکنون در بازارهای کلمبیا عرضه شده و به زودی در بازارهای موبایل دیگر کشورها هم موجود خواهد شد.

مرتبط با : موتورولا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز