ارزان ترین گوشی شیائومی چند؟

لست سکند

اکنون ارزان ترین گوشی شیائومی ، ردمی 9A به شمار می‌رود که با ظرفیت 2/32 به قیمت سه میلیون و 65 هزار تومان به فروش می‌رسد. همین گوشی با ظرفیت 128/4 سه میلیون و 849 تومان قیمت دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار موبایل اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ردمی نوت8 نیز سومین گوشی ارزان شیائومی با قیمت 4 میلیون و 399 هزار تومان است؛ ظرفیت حافظه این گوشی 64 گیگ و رم آن چهار گیابایتی است.

گوشی شیائومی پوکو M3 هم جزو گوشی های ارزان شیائومی به شمار می‌رود، این گوشی با ظرفیت 64/4 ، چهار میلیون و 499 میلیون تومان است. مدل پرو همین گوشی، Poco M3 pro 5G، با قابلیت فایو جی، پنج میلیون و 99 هزار تومان قیمت دارد و آخرین گوشی از شیائومی است که با پنج میلیون تومان می‌توان خرید.

از قیمت گوشی های مختلف مطلع شوید:

راز آسمان پایتخت

 

ارزان ترین گوشی شیائومی : Redmi A9 2/32

این گوشی، از اعضای ارزان‌قیمت خانواده ردمی ناین به شمار می‌رود که نمایشگری 6.53 اینچی دارد. شیائومی برای این محصول خود از یک دوربین با لنز عریض ۱۳ مگاپیکسلی استفاده کرده است. دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی هم در مرکز گوشی و بالای نمایشگر این گوشی به‌کار گرفته‌شده است.

ردمی ای9 به حافظه رم 2 گیگابایتی و حافظه داخلی با ظرفیت 32 گیگابایت مجهز شده که با استفاده از یک کارت حافظه SD قابل ارتقاء است. باتری لیتیوم-پلیمری با ظرفیت پنج هزار میلی‌آمپرساعتی با قابلیت شارژ با توان 10 وات و جک 3.5 میلی‌متری صدا هم از دیگر مشخصات این محصول است.

مرتبط با : شیائومی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز